Foto bij 10

Sorry dat ik gister niks heb gepost, maar had een personeelsfeest op werk en ik ben nu pas thuis hhaaahahah oke doei have fun met lezen enzo ik ga slapen xxxxx

Mila wankelde naar me toe. 'Feeee! Feline! Ik moet van Nic even mee naar buiten... Ik weet niet meer waarom maar ik spreek je zo!' Voordat ik antwoord kon geven, was ze alweer verdwenen. Gekke meid ook. Ik kreeg een vodka redbull in mijn handen geduwd van Viktor. 'Kom, drink snel op! We moeten weer dansen!' Ik schudde mijn hoofd. 'Als ik dat doe, val ik dood neer!' Ik nam een klein slokje. Viktor keek me quasi-boos aan. 'Niet waar joh, je moet een beetje meer in jezelf geloven. Een beetje meer moed indrinken! Proost!' hij stootte zijn glas tegen de mijne aan en nam een flinke slok. Ik besloot niet achter te blijven en volgde zijn voorbeeld.
Ongeveer een uurtje en nog een paar drankjes verder, gingen de lichten ineens aan. 'Hé!' riep ik boos terwijl ik naar boven keek. De muziek was ondertussen ook uitgegaan. 'Ik wil nog even verder dansen!' roep ik terwijl ik naar de DJ rende om te vragen of ze alsjeblieft de muziek weer aan wilde zetten. Viktor rende me lachend achteraan. 'Nee sukkel, ze gaan dicht. We gaan naar huis, kom!' Hij trok me aan mijn hand naar de garderobe, waar ik snel mijn hakken verwisselde voor de air max in mijn tas en vervolgens viste ik mijn mobiel uit mijn tas. 'Waar zijn Mila en Nicolai eigenlijk?' vroeg ik terwijl we naar buiten liepen. 'Ik denk dat Nic Mila heeft thuisgebracht, ze was behoorlijk naar de klote. Maar eigenlijk weet ik het niet.' Ik luisterde maar half, want ik hoorde muziek van een andere bar aan het Rembrandtplein komen en Ik danste ernaartoe. Viktor rende me lachend achterna en sloeg snel zijn armen om mijn middel. 'En jij gaat nu ook naar huis. Ik breng je naar Mila, kom!' Ik protesteerde. 'Viktor, ik wil nog even met je dansen... Kom nou nog heel even mee daarheen, die muziek is leuk!' Ik probeerde me los te maken uit zijn armen, maar het lukte niet echt. Ik had echt veel te veel gedronken. Viktor tilde me lachend op en bracht me naar een taxi, waar hij me, onder luid protest van mij uiteraard, naar binnen duwde. De hele taxi rit naar Mila toe zat ik boos met mijn armen over elkaar naar de stoel voor me te kijken. Viktor tikte op mijn been. 'Fee, ben je nu echt boos?' Ik reageerde niet. Ik wil gewoon dansen met Viktor, is dat teveel gevraagd? Viktor schoof naar me toe en legde zijn arm om mijn schouders. 'We gaan volgende week wel weer dansen, als je wilt. Als goedmakertje, ja?' Ik keek hem aan. Hij was veel te leuk om boos op te zijn. Ik knikte langzaam. Hij liet me een brede grijs zien. 'Gelukkig maar!' Hij legde zijn hoofd op de mijne. 'Ik heb een beetje teveel gedronken denk ik...' fluisterde hij terwijl hij mijn schouder streelde. Ik giechelde en leunde tegen hem aan. 'Ik ook. Maar ik vond het echt heel leuk!' Ik leunde een beetje naar achteren, zodat ik hem aan kon kijken. Hij knikte als teken dat hij het met me eens was. Hij leunde naar me toe en drukte zijn lippen zachtjes tegen de mijne aan. Hij speelde met mijn haar en ik voelde mijn hart bonken. 'We zijn er.' onderbrak de taxi chauffeur ons. Ik maakte me snel los en voelde mijn wangen rood worden. Snel deed ik de deur van de taxi open. 'Blijf even wachten tot ik binnen ben, ja?' vroeg ik aan Viktor, maar hij was al uitgestapt. 'Ik loop mee hoor alcoholist!' zei hij grinnikend. Ik sloeg hem met mijn tas. We liepen naar de deur en ik belde aan. De lichten van het appartement waren uit, dus ik hoopte dat ze snel wakker werd. Het was best koud zo met blote benen namelijk, en ik moest plassen. En misschien ook kotsen. Ik belde nog een keer aan, maar nu lang. Nog steeds geen reactie. Ik zuchtte ongeduldig terwijl ik de bel in bleef drukken. 'Ik denk niet dat ze open gaat doen..' zei Viktor, maar ik bleef aanbellen. 'Ze moet wel! Mijn spullen liggen daar en ik kan nu niet naar huis.' Ik ramde nu de bel bijna in. Viktor ging grinnikend tegen de deur aanzitten. Hij liet me nog een paar keer bellen, en stond toen ietwat onhandig op. 'Geef het nou maar op, ik heb ook een bed. En ik slaap wel op de bank, als je niet met mij in één bed wilt.' Hij pakte mijn hand en trok me weg van de bel. De taxichauffeur keek op toen de deur weer open ging. 'Kan je naar mijn huis rijden? Er wordt niet open gedaan.' Ik klom naast Viktor op de achterbank en ging tegen hem aanliggen. Ik voelde mijn ogen dicht glijden.

Brr, kou. Ik voelde de wind tegen mijn blote benen kriebelen en ik hoorde een deur opengaan. Ik deed mijn ogen open en het duurde even, maar toen had ik door dat Viktor me in zijn armen naar binnen tilde. 'Zet me eens neer joh, gek!' mompelde ik half dronken half in slaap. Viktor zette me neer op de bank en liep de kamer uit. Ik keek een beetje rond. De grijze bank herkende ik van de foto en de fles drank stond nog op het tafeltje. Viktor kwam weer terug lopen met twee glazen water. 'Drink op, het helpt tegen de kater.' Ik keek hem aan alsof hij gek was. 'Het enige dat helpt tegen een kater, is een bed en een kotsbak.' Viktor ging lachend naast me zitten. 'Het helpt echt.' Ik besloot maar naar hem te luisteren en dronk mijn water op. 'Ik wil nu wel even een dutje doen.' mompelde ik terwijl ik weer opstond. Ik viel bijna in slaap en Viktors kamer leek een beetje op de Villa Volta in de Efteling, het draaide allemaal zo. Viktor ging me voor naar boven. Zijn kamer was groot en in het midden stond een enorm tweepersoons, of misschien wel zespersoons want hij was echt heel groot, bed. Ik schopte mijn schoenen uit. Viktor gooide een voetbalshirt naar me toe. 'Slaap hier maar in, wil je dat ik hier slaap of moet ik op de bank? Eerlijk zeggen!' Ik zwaaide vreemd met mijn hand. 'Kom maar lekker dicht tegen me aan liggen!' Ik trok mijn jurk uit en deed het shirt aan. Viktor bekeek het uitgebreid. 'Niet zo koekeloeren meneer Visser!' Ik lachte om mijn eigen grap. 'Heb je ook een tandenborstel? en waar is de wc? Ik moet echt even een plasje plegen.' Viktor lachte. 'Op de gang, derde deur rechts, tandenborstel ligt ergens in het linker kastje.' Ik liep naar de badkamer (die een jacuzzi had, hóé dan) en ging eerst even heerlijk plassen. Vervolgens trok ik alle kastjes open en ik vond inderdaad een nieuwe tandenborstel die nog ik de verpakking zat. Nouja, je moest natuurlijk ergens je geld aan uitgeven, bedacht ik me nadat ik me afvroeg waarom hij een nieuwe tandenborstel in zijn kast had liggen. Daarna bedacht ik me dat hij vast vaker onverwachte logés had, want ik zag al die andere meisjes wel fluisteren en kijken de hele tijd. Ik poetste mijn tanden en ging weer terug naar de slaapkamer. Viktor lag in zijn boxer op bed. Hij keek op toen ik binnen kwam. 'Was het plassen lekker?' vroeg hij terwijl hij onder de dekens kroop. Ik knikte. 'Ja echt heerlijk! Wat een opluchting!' Hij lachte hard en ik kroop naast hem. Hij sloeg zijn armen om me heem en gaf me kusjes over mijn hele gezicht. 'Niet gaan kotsen feestbeest, lekker slapen.' Ik sloeg mijn armen om zijn gespierde bovenlichaam. 'Niet gaan snurken, vrouwenverslinder, lekker slapen.' mompelde ik tegen zijn schouder aan. Viktor lachte zacht. 'Ik ben geen vrouwenverslinder!' fluisterde hij. Ik kuste zijn schouder. 'Alleen vrouwenverslinders hebben een reserve tandenborstel, Vik.' Hij kneep in mijn arm en ik viel al snel in slaap.

Reageer (3)

  • Yestherday

    Haha geweldig
    En ze zijn zo cute

    9 jaar geleden
  • Kjalaney

    Ze zijn zo schattig. Naaaawh. c:

    9 jaar geleden
  • PrimRue

    Hahahah Feline is echt geweldig (':
    Leuk stukje!!
    Snel verduuuuurr (flower)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen