Foto bij 11

Ik opende mijn ogen en het duurde even voordat ik me kon herinneren waar ik was. Ik voelde Viktors arm om mijn lichaam heen, maar ik voelde ook mijn hoofd. En mijn buik. Ik draaide me heel voorzichtig om zodat ik niet ging kotsen en Viktor niet wakker maakte, maar voor dat laatste was het al te laat. Zodra ik me naar Viktor had toegedraaid, zag ik dat zijn groene ogen mij ietwat slaperig aankeken. 'Kater?' vroeg hij schor. 'Tijger.' antwoordde ik en hij lachte aanstekelijk. 'Je water is geen succes.' mompelde ik terwijl ik tegen hem aan ging liggen. Hij sloeg zijn armen om me heen en we zeiden beide niets. Na een tijdje zo gelegen te hebben, liet Viktor me los. 'Ik ga even thee halen. Wil je ook?' Ik glimlachte en knikte, hij was zo lief. 'Blijf maar liggen, ik ben zo terug!' hij verliet de kamer en ik trok de dikke dekens hoog op. Ik deed mijn ogen dicht om het draaien te laten stoppen. Na een tijdje hoorde ik Viktor weer binnen komen. Ik voelde het bed inzakken en de hij trok aan de dekens. 'Geef mij ook eens wat dekens, tijger!' grapte hij. Ik deed mijn ogen weer open en keek naar Viktor, die weer naast me lag. Hij gaf me een kop thee aan. 'Kijk wat Nic mij heeft geappt trouwens!' Hij duwde zijn iPhone in mijn hand. Vik, kan Feline bij jou slapen? Mila is bij mij. ik gaf hem terug. 'Nic got laid last night!' zei ik schor en ik nam een slokje van mijn thee. 'Ja, dat denk ik ook. Jammer dat hij dit om acht uur vanmorgen stuurde, toen waren wij natuurlijk al aan het slapen.' Ik knikte. Nadat mijn thee op was, ging ik weer liggen en Viktor zei dat hij ging douchen. 'Vik, is het erg als ik weer even ga slapen? Ik heb echt de ergste kater ooit.' Viktor drukte een kus in mijn haar. 'Ga maar slapen, ik moet nog even naar de Toekomst. Ik ben over een uur of drie terug! Niet weggaan, he!' Hij stond op en rommelde in de kast, waar hij een trainingsbroek en een trainingsshirt uithaalde. 'Ga je trainen?' vroeg ik verbaast. 'Soort van. Fysiotherapie.' Hij gebaarde naar zijn linkerbeen. Ik herinnerde me dat hij een blessure had. 'Oke, succes!' zei ik, en hij keek me aan. 'Ga jij nou maar slapen en Mila bellen, ik zie je vanmiddag. Als je iets nodig hebt, mag je het pakken.' Hij gaf me een overdreven kushandje en liep de kamer uit. Ik hoorde de douche na een poosje aangaan, en na een tijdje ook weer uitgaan. 'Niet in mijn bed kotsen!' hoorde ik hem nog roepen terwijl hij de trap afliep. Een paar minuten later hoorde ik de voordeur dichtslaan.

Toen ik wakker werd, keek ik op mijn mobiel naast het bed. Ik had een uurtje geslapen, maar voelde me al een stuk beter. Ik had wat app berichten van Mila en ook een van Lieke. Voel je je al beter? Ik besloot later te antwoorden. Ik belde Mila. Al snel werd er opgenomen. 'Feline!! Wáár ben jij!' riep ze door de telefoon. 'Ik lig in het bed van Viktor en hij is er zelf niet eens.' zei ik, nog steeds een beetje schor. Ik hoorde Mila lachen. 'Ja, ik was dus bij Nic, maar hij moest op visite bij zijn ouders want die zijn in Nederland!' ze lachte nog een keer. 'Ik mocht helaas niet mee.' Nu was het mijn beurt om te lachen. 'Waar ben je nu dan?' vroeg ik, en Mila begon te ratelen. 'Thuis! Ik was op je telefoontje aan het wachten want je slaapspullen liggen hier. Je moet ze even komen ophalen zo! Maar wacht... als je slaapspullen hier liggen, waar heb jij dan in geslapen?' Ik glimlachte, al kon ze dat niet zien natuurlijk. 'In mijn nakie, want er zijn op deze aardbol geen andere t-shirts om aan te trekken, nou goed?' Ik hoorde Mila zuchten. 'Heb je nou al baby's gemaakt?' vroeg ze, en ik lachte heel hard. 'Nee, jij wel he!' antwoordde ik. Het was even stil aan de andere kant. 'Nou, we hebben wel gezoend enzo. Maar niet alles.' Ik liet mezelf uit bed glijden. 'Enzo...' mompelde ik veel betekenend. Mila grinnikte. Ineens bedacht ik me iets. Ik haastte me naar de badkamer om te zien of ik het niet gedroomd had, maar ik had het niet. 'Mila!' riep ik blij uit terwijl ik om de jacuzzi heen liep. 'Viktor heeft een jacuzzi!' Mila slaakte een kreetje. 'Ik hoop dat Nicolai er ook een heeft, ik ga hem appen!' Ik zette de jacuzzi aan. 'Ja, doe dat! Ik ga lekker bubbelen!' riep ik uit en we hingen op. Ik trok mijn kleren uit en ging in de jacuzzi zitten. Dit is pas een goed anti-kater middel!

Reageer (6)

  • xlhovee

    Love it! Snel nieuw hoofdstuk? :)

    9 jaar geleden
  • Kjalaney

    Nu gaat hij haar voor altijd tijger noemen.

    9 jaar geleden
  • Stacccc

    Beste Viktor verhaal op Quizlet!!! echt gewedlig love it

    9 jaar geleden
  • PrimRue

    Viktor is echt een schatjeeee
    Ik moest stiekem best wel lachen om dat kater-tijger hahaha
    Leuk stukje!! <3
    Snel verduuuurr (flower)

    9 jaar geleden
  • Yestherday

    Super Leuk!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen