Foto bij woensdag 11 maart

Deze foto heb ik net gemaakt
Speciaal voor jullie (:
Ik weet niet of hij bij jullie ook gedraaid is, kijk daar anders maar overheen.

Woensdag 11 maart 2015 19:22u

Op het moment kijk ik rtl boulevard. Het is nu afgelopen.
Vandaag had ik mijn presentatie. Op de een of andere manier viel het me mee.
CKV+ was niet echt leuk.
Vandaag was een saaie dag. Voor morgen moet ik 50 Duits opdrachten maken ofzo, en schrift mee is geen excuus. Oke, dat wordt niets.
Heb vandaag op twitter gepraat met Sofie, ze is echt lief. Verder wat dingetjes gemaakt op Polyvore en gepraat met Suus op Quizlet. Susan ken ik van Quizlet, maar ze zit bij mij op school en ik ken best veel van haar klas. Dat was dus wel grappig toen we daar achter kwamen, maar omdat ik in de bovenbouw zit en zij in de onderbouw, zie ik haar heel weinig. Het blijft bij zwaaien in de gangen.
We hebben andere pauzes, maar ik zag haar vanmorgen op school.
Ik had vandaag 3 tussenuren, die ik in het OLC wilde besteden. Dat was uiteindelijk 1 uur want 2 uur heb ik gefilmd voor TeHaTex, aka kunst.
Mijn moeder heeft het groene team van door het oog van de naald ontmoet bij de stoffenbeurs in Groningen.
Ik kijk nu rtl nieuws. Dat is saai. Heb al maatschappijleer en aardrijkskunde, dat vind ik meer dan genoeg.
Oh yes mensen kunnen je internetgegevens niet meer bewaren. Dat mocht 6 maanden.
Een klasgenoot van me moet het verplicht kijken, het nieuws dan.
Ze zit in een soort instelling, omdat ze geen ouders meer heeft. Dat vind ik echt sneu.
IEDEREEN GA NU DE AMAZING ALEX G VOLGEN OP YOUTUBE TWITTER INSTA IDK MAAR ZE ZINGT ZO MOOI
nou ik laat het hierbij
Alvast weltrusten allemaal!

Batterij: 50%
Tijd: 19:36
Stemming: 7

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen