Foto bij 140.

Ik wilde dit stukje al eerder online zetten, maar heb niet echt goed nieuws ontvangen waardoor ik van slag raakte en het pas later deed toen ik mezelf weer een beetje bij elkaar had geraapt.

Doordat ik me zo... Down voelde is dit misschien een beetje een flut stukje, maar ik wilde jullie sowieso iets geven omdat het alweer twee weken geleden is dat ik een stukje aan het verhaal heb geüpload.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Vanamo

    Balen van het slechte nieuws! Feel better soon!!

    Wow ik hoop echt dat ze dir niet overleefd haha echt heel goed geschreven hoor!!

    XXXXX

    9 jaar geleden
  • Girlicious

    Aawh jammer dat je slecht nieuws hebt ontvangen
    Als je erover wilt praten mag je me altijd een pb sturen he!
    Neem rustig de tijd voor je stories hoor moppie
    Ik kan best wachten. Jouw stories zijn het wachten meer dan waard!

    Stomme Madison. De enige slet en varken die er rondloopt is ze zelf!
    Go Oryon!!!
    Maar ho wacht stop!
    Wie gilt er en wie breekt er wat?! :X :O
    Hopelijk was het Madison want dan is karma een bitch
    Ik zou denken: 'Als je het zonodig aan iedereen wilt vertellen,ga lekker je gang. Dan word Oryon maar ontslagen en Odette word raar aangekeken. Dat moeten ze ervoor over hebben. Odette hoeft dr school ff af te maken en weg zijn de starende blikken dan kunnen ze eindelijk zorgeloos samen zijn!.
    Nu heeft Madison dat machtsgevoel. Die moet ze dus niet hebben
    Dat verdient ze niet.. (N)

    Kudo!
    Snel verder!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen