Foto bij Hoofdstuk 42.

Fijne pasen allemaal!

Mijn lieve vriendinnetje Celine is een nieuw verhaal begonnen,
ik zou het leuk vinden als jullie daar een kijkje naar willen nemen,
Want ik vind het persoonlijk al super leuk!
Kliiiikkk

Ik mis jullie wel, en nogmaals dank jullie wel voor alle Ashmazing reacties!
Het doet me goed om te lezen dat jullie achter me staan.
Zeker omdat ik in deze tijd leer op wie ik echt kan rekenen.
dank jullie wel <3

Liefs xxxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • TAMOCHi

    hmm. Als ze aan Luke denkt tijdens een date met Josh ligt haar hart waarschijnlijk wel bij Luke…
    Lotte zit weer in haar psychologenrol hoor mensen :')
    Ik heb altijd een regel meegekregen: 'als je uit bent met 1 jongen, maar je denkt aan een ander, ga dan voor de ander. Want als je genoeg had aan die ene, was de ander er nooit geweest (A)
    Al had ik het wel geweten als ik haar was, ik bedoel: JOSH ;3

    Fijn pasen girl ! ;3
    Super geschreven weer.
    Love it ! <3
    xx

    9 jaar geleden
  • Efflorescence

    Oeh, dubbel date?

    9 jaar geleden
  • MeloveEmma

    Ik wil hier graag een hele leuke reactie plaatsen, maar het is 09.11 en er komt alleen maar onzin uit mijn vingers.
    Fijne Pasen!

    9 jaar geleden
  • Naressa

    I want josh, als jessie er toch niet blij mee is xdd,

    Super leuk dat er weer een stukje was het is net zoals een onverwachts cadeautje : )

    Xx

    9 jaar geleden
  • awsten

    Oke oke ik wou een leuke supernatural gif plaatsen maar ik zit op mn telefoon en moet zo gaan werken aaaah
    Oke oke Jessie geniet van je tijd met Josh (bc he cute af girlll) (oh my hahaha het is vroeg ok)
    Maar ik ship heel stiekem Jessie en Luke net iets harder :')

    Thats it for today folks! (Omg hiervoor had ik ooi een leuke gif fuck naja :') )

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen