Foto bij Chapter 1 • Adaline

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Valkyries

    Mijn aandacht heb je met dit eerste hoofdstuk!
    Ik ben sowieso fan van OP fantasy verhalen en dan is je gekozen vorm en tijd (Hij/zij - verleden tijd) m'n grootste favoriet en als grote lekkere kers op de taart heb je ook nog eens een hele aangename schrijfstijl!

    Ik weet niet of je zit te wachten op tips voor je hoofdstukken, maar er zijn me enkele puntjes opgevallen die ik graag zou willen delen met je. Natuurlijk, als je er niet om verlegen zit, dan is dat voor mij ook goed. Ik wil je niks opdringen. Als je wilt kan ik ze wel via PB sturen, als je dat liever hebt dan in een reactie onder je tekst.

    Ik vind je eerste hoofdstuk in ieder geval heel verzorgd en het komt op me over dat je echt je tijd en energie steekt om iets goeds neer te schrijven, vandaar ook dat je tot dusver mijn aandacht hebt. Ik kan niet wachten op het volgende hoofdstuk (flower)

    8 jaar geleden
  • Jarnsida

    Abo

    + wie is Sìls faceclaim?

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen