Foto bij Recognition - 12

Nieuw stukje! :D Het heeft even geduurd, maar prima! :)

@girlicious, lief zijn tegen May he. Zo sletterig is ze ook weer niet ;). Met Mr Grey, nu al? Zo ver zijn we nog lang niet ;). Bovendien is Mr Grey wel een belediging voor hem, maar daar gaan we verder op in het verhaal wel achter komen :).

@Minami_5th, wat leuk dat je reageert! :D Hij is inderdaad sexy!

@yourfriend, wil ook graag dat jullie de karakters goed leren kennen. Anders is al het gedrag wat ze doen zo ontzettend random haha. Het geluid leest inderdaad raar haha.

@Luckey, I know, ik was hem sowieso besprongen!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Luckey

    Oke dat is gewoon eem.gemene streek!!!
    Dat doe je op de basisschool!!!
    Geef mij maar grey dan die was nog aardiger met gedrag....
    Ook al wil ik niet doen wat die doet in de boeken
    Dat gaat me te ver XP

    Wat wil die gast echt!!!
    Is de grotr dommebo spelen en nu de slimmeril spelen!!!
    Haat!!!

    Ook al blijft die een lekker ding
    Maar vind het zielig voor may!!!
    Oké nog 1 ding

    SNEL VERDER JIJ!!!!
    Alsjeblief.... (flower)

    9 jaar geleden
  • Girlicious

    Zoiets zou hij niet doen hoor denk ik..
    Of wel natuurlijk.. dat soort mannetjes zijn nou eenmaal vaag en een groot mysterie..
    *zucht* meneer Roberts is wel een moeilijke klant hoor... noem ik hem cute dan beledig ik hem. Vergelijk ik hem met mr Grey dan beledig ik hem ook....-.-
    Ergens is ze wel een beeeetje sletterig. Ze gebruikt mannen (onder andere RemcoRalf Kalf) alleen voor de seks en de volgende dag moeten ze zo snel mogelijk weer oprotten. En nu is ze weer benieuwd en opgewonden van deze man!. Dus een beeeetje sletterig dan..
    Gelijk de sfeer is verpest door haar gedachtes...
    Zie dan maar beleefd en professioneel te blijven....
    En volgens mij is Roberts gewoon jaloers dat May omringd is door mannen.. ofzo.. hahah

    Kudo!
    Snel verder!

    9 jaar geleden
  • yourfriend

    Ik kan niet geloven dat hij dat zou doen! Volgens mij is het gwn een snoesje om May te ontmoeten. Wedden dat hij allang wist wie zij was toen zij die ochtend tegen elkaar op botste!! Dat was geen toeval. Hij houdt haar stiekem al een tijdje in de gaten, hij is gwn een heel erg sexy stalker!
    Omg mijn hoofd ontploft van de theorieën.

    Ik ben echt een serie verslaafde maar heb zo ongeveer alles al gezien dus nu ben ik obsest met jou verhaal!!!!

    Snel verder

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen