Foto bij Recognition - 13

Jullie reacties waren weer super leuk! :D Echt geweldig hoe jullie reageren!

@Luckey, ach misschien is meneer Roberts wel meer van de basisschool tactieken.

@girlicious, tsja hij is wel mysterieus. Sommige mensen willen gewoon graag dat dingen op hun manier gebeuren en dan maakt het ze niet uit wie daarvoor op moet draaien. Oké een beetje sletterig misschien, maar dat doet ze niet elke dag. Af en toe moet wel kunnen toch?

@yourfriend, oeh complot theorieën, heerlijk! Ben benieuwd wat je van dit hoofdstuk vind dan haha!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Vargas

    Het duurde even voordat ik tijd had dit verhaal te volgen (had al een tijdje een abo), maar here I am (:
    Aan de ene kant is Dave wel leuk en ook weer niet. Ik stel me hem voor als de acteur die eerst Christian Grey zou spelen, ik weet zijn naam niet meer, maar hij is homo.

    9 jaar geleden
  • Luckey

    Wat mankeert hem
    Vind hen nu een egoïstische klootzak
    Toch blijft lekker ding
    Dat us een groot probleem
    Nu kan may wel weer ademhalen en hopelijk geen plasje water worden
    Anders word het moeilijker om aan de opdracht te werken
    May bereid je maar voor het volgende gesprek
    Anders word je plas water en laat hem maar zien wat he kunt
    Wil hem op zijn nieuws zien gaan
    Snel verder please

    9 jaar geleden
  • Girlicious

    Hij is zeker een mysterie
    Eigenlijk zou je hem moeten haten voor dit gemene afstandelijke gedrag maar waarom doe ik dat dan niet?
    Waarom vind ik die man stiekem zelfs sexy?
    Mag ik hem wel sexy noemen of vind meneer dat ook weer niet leuk.. (puh)
    Wel een erg gezellig diner zo. Betaal jij even May?
    Geen gastheer zo te merken.. laat hij die arme meid gewoon zo achter...
    Wel zielig ergens... hoe ze zich zo verraden voelt wat gelijk de hele sfeer verpest..
    En af en toe sletterig zijn mag maar niet met mannen die je pas net kent...
    Dan is het eerder extreem sletterig haha

    Kudo!
    Snel verder!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen