Regels waar iedereen zich op heel Quizlet aan moet houden;

- Op Quizlet dien je je aan de Nederlandse wet te houden, dus zaken als haat zaaien, discriminatie, racisme en oproep tot geweld zijn hier niet welkom.
- Het is niet toegestaan om anderen op welke manier dan ook te kwetsen, beledigen of pesten. Laat elkaar in zijn waarde!
- Het is niet toegestaan om ruzie te maken of om ruzie uit te lokken.
- Het is niet toegestaan te schelden en vloeken.
- Het is niet toegestaan iemand anders lastig te vallen, te bedreigen of te stalken.
- Het is niet toegestaan privéadressen van artiesten of van diens familie/vrienden te plaatsen.
- Het is niet toegestaan elkaar aan te sporen tot anorexia, zelfverminking en andere extreme zaken. Hieronder valt dat het gewicht van personen niet vermeld mag worden.
- Het is niet toegestaan om erotisch/seksueel getinte usernames te hebben.
- Het is niet toegestaan foto\\\\\\\\\'s of plaatjes te posten waarop geslachtsdelen zichtbaar zijn.
- Meerdere accounts aanmaken mag, mits dit met mate gebeurt.
- Berichten van gebanden mogen niet door iemand anders doorgegeven worden via Quizlet.nl
- Spam is verboden. Dit is bijvoorbeeld het meermaals plaatsen van hetzelfde bericht, flooden en bumpen/omhoog schoppen van oude topics. Kettingmails zijn ook verboden en worden hetzelfde bestraft als spam.
- Heb respect voor elkaar!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen