Hallo hallo mensen, en welkom back bij het fantastische spelletje: Spot The Unnamed Supernatural Character!!
Er zitten er maar liefst drie, nee, vier in dit stuk!! Jazeker! (eentje ervan heb je al eerder -met naam- in dit verhaal ontmoet, en wordt, toegegeven, alleen maar genoemd, but still ;D)

Important Note: Behoorlijk wat zinnen in dit stuk zijn min of meer overgenomen uit het origineel. Ik wilde ze eerst gaan aangeven, maar het werd één grote janboel van sterretjes op bepaalde plekken (aangezien kleine stukjes tussendoor dan net weer wèl van mij waren -.-'), dus heb ik het maar opgegeven :') Als je wilt weten hoe origineel ik nou ècht ben, moet je het oorspronkelijke verhaal maar lezen (hint, hint X D)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • MarijeR

    I'm an idiot, yup, Becky en Chuck en heel nonchalant natuurlijk ook de heilige graal~ briljant :')

    9 jaar geleden
  • MarijeR

    .....wacht, is de secretaris.... sweats nervously want ik ben hier niet goed in Crowley??? :')

    Dean de Disneyprinses XDDD
    En het arme, arme paard. :')

    ....ok wanneer gaat hij het opbrengen om met Castiel te praten? XD (overigens echt een geweldig goede characterisation if I may say so)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen