Foto bij Even voorstellen: uw nieuwe co-auteur

Hallo allemaal!

Ik ben sinds deze week een co-auteur van deze story, dus ik zal me even kort voorstellen: Ik ben Samantha, ik ben 18 en heb een te grote obsessie met BVB, PTV en SWS. Dat gezegd hebbende, ik ga natuurlijk hartstikke mijn best doen om iedere week wat voor jullie te uploaden! Of het nu gaat om BVB in hun early days, gewoon fun facts of funny moments, ik zal proberen ze allemaal op een rijtje te zetten voor jullie.

Mochten jullie nou heel graag iets terugzien in deze story waar ik totaal niet aan denk op dit moment: laat het me (of ons) weten! Dit is een fanclub, obviously van fans voor fans, dus wees niet bang om dingen te roepen. Of subtiele suggesties te geven.

Dan zal ik nu mijn korte best wel nutteloze hoofdstuk afsluiten met een aantal dingen die jullie sowieso de komende weken kunnen verwachten:

-Full coverage over de Legion of the Black film.
-Een beetje live-actie, met coverage over hun verleden tours en hun recentelijke :)
-Een hoofdstuk met BVB story's (zoals BlackVeilBrides ook al eerder zei)
-Misschien een leuk idee voor de vrouwelijke fans, misschien ook wel de mannelijke trouwens, wie weet, een soort van wat-is-de-hotste/beste/leukste-Andy-pic verkiezing. En dan natuurlijk één verkiezing voor alle members, anders is het een beetje zielig. (En ik doe dit natuurlijk alleen als er genoeg animo voor is)
-En hier komen dus hopelijk jullie suggesties.

Dankjewel allemaal voor het lezen van mijn shit, en tot de volgende keer!

Reageer (3)

  • LostInSpace

    Hoii!
    Je hebt echt leuke ideetjes! (Y)(Y) haha vooral bandlid foto verkiezing(H)

    9 jaar geleden
  • FallingLeave

    Goede gedaan, co)auteur!
    Ik ben blij dat je aan boord bent ^^
    (FallingLeave=BlackVeilBrides)
    Echt bedankt. Binnenkort heb ik eindelijk vakantie en kunnen we samen iets doen.
    Bedankt om me te helpen :D

    9 jaar geleden
  • hellwolfcosplay

    Hoi nieuw co auteur (doeg)
    Je ideen zijn top
    Snel verder guy's ^^

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen