Foto bij 006.

Chloe Morris

‘Nee, serieus C. Waarom heb je geen ja gezegd?’ Ik rol mijn ogen en kijk River aan die naast me zit bij song-writing klas. ‘Hij is zo hemels. Dat accent, die glimlach-‘ ‘Sst, ja Riv ik weet het oké. Maar hij heeft soort van wat met mijn zus. Dat kan ik niet maken.’ Ik tik met mijn pen tegen het bureau en kijk weer naar mijn lege blaadje. We hebben de opdracht gekregen om een songtekst te schrijven over onze passie maar tot nu heb ik nog niks kunnen verzinnen. Ik kijk naar River, haar blaadje staat al helemaal vol met krabbels. ‘Niall iets met Jenna? Laat me niet lachen. Die chick loopt als een hondje achter hem aan.’ Ik lach, zucht en leg mijn pen neer. ‘Ik ben inspiratieloos.’ ‘Schrijf een nummer over Niall.’ antwoord ze met een wiebel wenkbrauw. Ik pak de pen op en gooi hem tegen haar aan. ‘Stop.’ lach ik. ‘Pas als jij tegen hem hebt gezegd dat je een keer met hem uit wilt. Maar zelfs daarna ga ik waarschijnlijk nog door.’ Ik denk weer even terug aan gisterenavond. Nadat ik Niall achter had gelaten in de gang vond ik River al snel lachend op de grond voor onze kamer. ‘Hey, je hebt me nog steeds niet verteld wat je plan nou was.’ denk ik ineens. River vouwt haar blad dubbel en pakt een nieuwe van de stapel. Een grijns vormt zich op haar gezicht maar ze zegt niks. ‘Riv.’ Ik prik in haar zij maar nog steeds blijft ze naar haar blad kijken. ‘River.’ Ze lacht en kijkt me aan. ‘Mijn plan gaat nog steeds door.’ ‘Maar-‘ Op dat moment gaat de bel en ruimt ze haar tas op. ‘Zie je zo C, ik moet even langs meneer Elgort.’ Voordat ik ook maar wat heb kunnen zeggen is ze al weg.

Met mijn gitaar op mijn schoot zit ik tegen een boom aan in het park. Zachtjes speel ik ‘Thinking out Loud’ van Ed Sheeran terwijl ik zachtjes mee neurie. “So honey now, take me into your loving arms.” Ik stop met spelen en kijk achter me om Niall naar me toe te zien lopen. “Kiss me under the light of a thousand stars, place your head on my beating heart.” Ik glimlach naar hem en kijk toe hoe hij plaatst neemt naast me. Ik stop met spelen maar hij geeft aan dat hij wilt dat ik door ga. ‘Ga door.’ Hij zingt verder en ik word betoverd door zijn prachtige stem. Mijn ogen zijn gefocust op zijn lippen en ik heb pas door dat hij wat tegen me zegt wanneer hij me heen en weer schud. Ik hoor zijn lach. ‘Aarde aan Chloe.’ Ik kijk beschaamd naar beneden en stop een plukje haar achter mijn oor. 'God, sorry.' Niall blijft maar naar me kijken en ik voel mijn wangen nog roder worden. 'Je bent schattig.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen