Foto bij Bonus chapter three - Happy Easter

~ Alison Lilian Hale.

‘Zijn jullie er klaar voor?’ vroeg ik alle kinderen met een glimlach.

Libby, Ruby, Scarlett, Hugo en Ryder stonden met rode wangetjes van de spanning voor me. Ze hadden elk een klein mandje vast en Libby stond van enthousiasme te springen.

‘Mogen we nou zoeken mama?’ vroeg ze terwijl ze Ryder's handje vast greep.

Ashton en ik hadden onze tuin open gesteld voor onze vrienden en hun kinderen om Pasen te vieren en we waren de hele ochtend bezig geweest op eieren te verstoppen. We hadden echte geverfde eieren, chocolade eieren, mini paaseitjes en zelf een paar kleine paashazen verstopt. Solange kwam naast me staan en stak haar duimen om naar haar tweeling.

'Succes he schatjes,' zei ze.

Calum liep met een brede glimlach naar zijn kleine Ryder toe en ritste zijn jas dicht.

'We willen niet dat je ziek word he jochie,' grinnikte hij waarna hij het jongetje door zijn haren woelde.

Ashton en Luke kwamen ons huis uit lopen met beide paashaas oren op hun hoofd en de kinderen begonnen allemaal te giechelen.

'Waar wachten jullie nog op? De zoektocht is geopend!' riep Ash waarna hij zijn arm om me heen sloeg en zijn duim opstak naar Libby.

Zonder nog op of om te kijken rende ze allemaal een andere kant op.

'Ik heb er een!' gilde Scarlett als eerste waarna ze trots naar Harry toe rende om hem het geverfde ei te laten zien.

'Ik ook!' riep Libby uit terwijl ze een paashaas omhoog hield.

Lachend keken we met zijn alle toe hoe ze door de tuin rende. Het was een geweldig gezicht en Michael was druk met zijn camera in de weer om foto's te maken. Summer zat op een van de tuinstoelen met de kleine Leah op haar schoot terwijl ze met een glimlach naar haar verloofde keek. Louis zat samen met Francis en hun een jaar oude dochtertje Emily in het gras en Lizzy zat met de kleine Demian op de schommel terwijl Niall voor iedereen sandwiches aan het maken was. Het kwam zelden voor dat we met zijn alle bij elkaar waren maar het was deze Pasen dan eindelijk gelukt.

'Hey Ali? Wanneer wil je ze het nieuws vertellen?' vroeg Ashton met een brede glimlach.

Hij sloeg van achteren zijn armen om me heen en liet zijn handen op mijn buik rusten. Zijn lippen drukte een zacht kusje tegen de huid van mijn nek en ik giechelde.

'Straks, als de kids klaar zijn met zoeken.' zei ik waarna ik een kus op zijn lippen drukte.

Ik was zo blij dat we vandaag iedereen bij elkaar hadden. Niet alleen omdat het gezellig was en we verschrikkelijk veel van onze vrienden hielden maar ook omdat we ze zo allemaal tegelijk ons nieuwtje konden vertellen.

Het duurde niet lang voor Libby naar ons toe rende met haar mandje vol met eieren, chocola en paashaasjes.

'Mama! Papa! Kijk eens hoe veel ik gevonden heb,' zei ze trots waarna ze het mandje in mijn handen duwde en in Ashton zijn armen sprong.

Giechelend klemde ze haar benen om zijn middel en sloeg haar armpjes om zijn nek 'Mag ik het straks allemaal op eten?' vroeg ze met glinsterende oogjes.

Ik lachte en zette het mandje op tafel 'Niet alles Libs, dan word je hartstikke misselijk gekkie.'

Toen alle kinderen hun mandjes bij ons hadden ingeleverd en als beloning een paasei hadden gekregen, gingen we met zijn alle op kussens in het gras zitten. Ashton sloeg zijn armen om me heen waarna hij me wat dichter tegen zich aan trok. Libby zat tussen Scarlett en Hugo in, haar mond zat onder de chocolade en haar ei was al bijna op.

Ik schraapte mijn keel en vroeg om iedereens aandacht. Toen alle ogen op ons gericht waren voelde ik mezelf een beetje zenuwachtig worden. Ik verstrengelde mijn vingers met die van Ash en meteen gaf hij mijn hand een geruststellend kneepje. Ik opende mijn mond maar er kwam geen geluid uit, ik had het zinnetje zo vaak geoefend en ik wist dat iedereen blij zou zijn maar toch kon ik de woorden niet uit mijn mond krijgen. Hulpzoekend keek ik naar Ashton die meteen een grote grijns op zijn gezicht kreeg.

'Ali is in verwachting van ons tweede kindje.'


--

HAPPY EASTER LOVIES!
Damndamndamnnnn so many feels omygod.
Nog een Alishton kindje aaahhhhhh <3
Wat vinden jullie ervan? (:
Klik hier voor mijn nieuwe storyy
xxxx

Reageer (11)

  • Chantilly

    Awh! Zo schattig!

    9 jaar geleden
  • VeerleClifford

    Yay yay!

    Dat was mijn eerste gedachten toen ik ''Always'' zag staan bij Top Stories Vandaag


    Happy Easter ( beter laat dan nooit)

    Ik wil ook eiren gooien Zoeken

    9 jaar geleden
  • knowledge

    omygod this is so cute it made me want to cry!!

    Alishton is the cutest thing in the world<333333

    9 jaar geleden
  • Kattris

    Ahhwwww
    Goals.

    9 jaar geleden
  • X_justme

    Omg mini alishton!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen