Foto bij Heya lovies (:

Hello lovies!!

Long time no see, wauw ik mis Always best wel.. ):
Ik ben op dit moment bezig met een nieuw bonus hoofdstukje en holy shit jullie gaan hem vast leuk vinden hehe ^^
Hij komt morgen ochtend online! So look out for that!

Wat ik eigenlijk aan jullie wou vragen, is of jullie een kijkje willen nemen bij mijn nieuwe story? (:
Het zou echt heel veel voor me betekenen want ik ben er super trots op! De jongens die in mijn nieuwe fanfic voorkomen hebben me door de afgelopen weken heen geholpen en daar ben ik zo dankbaar voor. Samen met 5SOS zorgen zij elke dag voor een glimlach op mijn gezicht en ga ik vrolijker door het leven.
Het verbaasd me nog steeds hoe ze dat toch kunnen, ik ken ze niet en toch betekenen ze zoveel voor me.
Anywaysss het verhaal is een Jack Gilinsky fanfic (:
Voor degene die hem niet kennen, hij vormt een duo met zijn beste vriend Jack Johnson. Ze zijn viners, youtubers en zangers.
Ook Nash Grier en Cameron Dallas hebben een grote rol in het verhaal. Verder komen Matthew Epinosa, Sammy Wilkinson, Kenny Holland, Hayes Grier, Shawn Mendes, Carter Reynolds, Taylor Caniff en Aaron Carpenter er ook in voor, zij zijn alleen geen hoofd personages.
Je hoeft deze jongens niet te kennen om het verhaal te lezen (;
Ik heb al een aantal stukjes op voorraad en hij zal ook in het engels op wattpad komen. Ik hoop heel erg dat jullie hem lezen en hem net zo leuk gaan vinden als ik.

KLIK HIER: I want you to know || Jack Gilinsky

Veel lees plezier & ik zie jullie morgen met een nieuw Always hoofdstuk hihi

Lots of love,

PrimRue aka Celine

xxxx

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen