Foto bij O3O.

Hiya!

Ga me nu alsjeblieft niet vermoorden c:
Er komt verbetering aan, let me tell you that (':
Wat denken jullie trouwens dat er nu gaat gebeuren?

Ik wilde gewoon even duidelijk maken dat Mary en Ash lang samen zijn geweest en veel gedeeld hebben, dat geef je niet zomaar op. Nee, zelfs niet wanneer Louis Tomlinson plots voor je deur staat.
Jullie kennen Ash alleen als de achterlijke idioot die Mary en Louis in de weg staat om te trouwen en zich voort te planten, maar Mary en hij delen een hele geschiedenis. Vroeger was hij wel een lieverd en gedroeg hij zich wel naar behoren, tot hij Mary aan het altaar liet staan, of course. Maar heeft niemand van jullie zich afgevraagd waarom hij daar wegliep? Hij hield wel van Mary, hij houdt nog steeds van Mary.
Wat hij in dit hoofdstuk doet, valt natuurlijk niet goed te praten, maar hij ziet gewoon geen andere uitweg. Hij wil Mary niet kwijt en ziet het als zijn laatste redmiddel om haar te dwingen bij hem te blijven. In nood doet men gekke dingen.
Ik wilde alleen maar even zeggen dat hij niet zo'n monster is als jullie denken. (:
Als je hem nu nog steeds wil aanvallen met hooivorken, dan neem ik daar vrede mee (':

P.S. 195 abo's! Als we 200 halen, dan overleef ik het niet (':
Dankjewel! c:

Liefs,
Horlinson

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • Tomlinsbear

    Louis je wilde toch superheld worden vroeger?
    Red dat kind dan NUUUU

    8 jaar geleden
  • DreamyHoran

    Ahww, wat sneuu! ):

    9 jaar geleden
  • BOOKWURM

    Wtf!!!!

    9 jaar geleden
  • Marly2801

    Louis komt haar wel redden
    Snel verder (:

    9 jaar geleden
  • Parawhore

    Ash... wat doe je?
    Ga weg.
    Blijf weg.
    LOUIS FTW!
    Wow je schrijft echt zo ontzettend goed!
    Ik ben echt zo jaloers op jou =(
    Xx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen