Foto bij Black Veil Brides verhalen op Q

Note: ik wilde jullie toch wat geven, maar omdat ik op de iPad zit kan ik geen broncodes bekijken dus worden de beschrijvingen iets moeilijker te maken. Dus als er fouten tussen zitten, meld het even! P.s. De stories over alle bvb leden komen nog! (Als ik ze kan vinden)

Oke, mijn allereerste echte hoofdstukje! Voordat jullie deze stories gaan bekijken wil ik eerst graag even duidelijk maken dat ik ze per band-member en status sorteer, waarbij ik dus de afgelopen stories bovenaan zet. Dus ik sorteer ze niet op kwaliteit! Wat de beste story is verschilt namelijk ook per persoon. Ken jij nog een story die hier niet tussen staat? Mail een van ons dan even, dan zetten we die erbij^^

Andy Biersack
1. Just like a tattoo, I'll always have you ~ Andy Biersack ~ [Afgelopen]

Emma, een normaal meisje, is 6 als haar leven plots op zijn kop gezet word. Haar vader draait door en gaat het slechte pad op. Hij krijgt levenslang voor de moord op haar broer en moeder. Ondanks alles houd ze contact met hem en hij houd erg veel van haar. ze word van pleeggezin naar pleeggezin gesleept en vanaf haar 13e verhuisd ze elk half jaar van huis samen met haar pasgeboren tweeling die een resultaat is van een van de pleegvaders die haar mishandelde. op haar achttiende moet ze voor zichzelf en de tweeling gaan zorgen en ontmoet ze vier aardige jongens met wie ze een rock band start. Al snel tourt de band over de wereld, worden hun cd's in elk land uitverkocht en staat zij bekend als een harteloos meisje. Alles stilhouden word een stuk lastiger als zij en haar band in een huis word geplaatst met alle muzikanten van haar muzieklabel.

2. The Love of a Fallen Angel - Andy Six [Afgelopen]
Eliyon is een gevallen engel. Ze is verstoten door haar ouders omdat ze verliefd werd op een mens. Toen ze dat aan haar ouders vertelde werden haar ze boos. Een engel hoort niet verliefd te zijn op een mens!

Eliyon wordt weggestuurd uit de hemel en valt naar beneden, naar de aarde. Van een engel verandert ze in een doodnormaal meisje. Een meisje dat niet kan praten.

3. Love or Dream? || Andy Biersack [Afgelopen]
Elisa woont nu in Amerika voor een beurs op de Kunstacademie, ze heeft een klein appartement gehuurd en heeft zich daar gevestigd. Dan komt ze heel opeens Andy Biersack tegen de zanger van de Black Veil Brides. Wat gebeurt er dan met haar leven? Haalt ze haar droom overhoop om kunstenaar te worden en doet ze alles voor de liefde van Andy?

4. I Have To Kill You, But I Can't (With Andy Biersack!!!) [Afgelopen]
What Should You Do?
When You Discover,
You Must Kill A Friend Of You.
Should Kill Her,
Or Not?
Or Should You Kill Yourself.
The Most People Should Say:
I Kill Her And Myself,
But What Are You Gonna Do If,
Killing Yourself Is Impossible?

5. Een Dreuzel op Hogwarts (Draco Malfoy vs Andy Dreuzel) [In ontwikkeling]
Albus Dumbledore gaat op bezoek bij de Dreuzel genaamd Ashling. Hij wilt haar gebruiken als experiment, maar hoe langer ze op Hogwarts zit des te meer begint ze te vermoeden dat Albus haar niet alles verteld heeft. Wat zou hij toch verzwijgen?

En alsof dat nog niet genoeg is...

Ook de grappige Weasley twins, Andy Biersack en de arrogante Malfoy slurpen een groot stuk van haar aandacht op.

6. Rebel Love Song ~ Andy Biersack [In ontwikkeling] [16+]

7. Chatroom 42 ~Andy Biersack [Gestopt]
1 meisje
1 internaat
een hele boel problemen
1 oplossing
1 chatroom
chatroom 42

8. When a closed book opens ~(Andy Sixx)~ [Gestopt]
Denaï was vroeger altijd het middelpunt, tot haar ouders een jongen adopteerde. Hij veranderde haar leven voorgoed. Waar hij vandaan kwam wist ze niet, Waar zijn ouders waren gebleven even min. hij was een gesloten boek voor haar, maar wat als daar verandering in komt? Wat als hij haar een geheim laat zien? Haar toe laat in zijn leven? Word haar grootste probleem dan alleen nog maar erger? Of is het daarmee ineens over?

9. Angel of Darkness -Andy Six [Gestopt]
Vervolg op The Love of a Fallen Angel - Andy Six.

Eliyon was erg gelukkig toen haar ouders eindelijk haar vriendje accepteerden. Ze moest er alleen wel zwanger voor raken.
Andy was ook gelukkig met Eliyon en vroeg haar ten huwelijk.
Die avond verdween hij.

'Je bent zo'n mooie jongen. Helaas komt er nu een einde aan je leven. Ik hoop dat Eliyon weet dat je van haar houdt.' De vrouw boog voorover, naar mijn gezicht.
Ze drukte haar lippen even op de mijne en bracht haar gezicht daarna naar mijn hals. Ik keek nieuwsgierig wat ze ging doen, schrok toen ik lange puntige tanden in haar mond zag.

10. Midnight Dreams and Vampire Love [Gestopt]
Andy is een vampier en heeft al twee jaar lang een vriendin, Abby.
Ze gaan samenwonen.
Na twee weken voelt Abby zich niet goed. Andy hoort geklop in haar buik.
Wat is er met haar aan de hand?
Als ze daar achter komen staat hun wereld even op hun kop.
Wat moet ze nu doen?
Kan ze het wel?
Wat denkt haar familie er van?
En zijn familie?
Wat gebeurt er als ze er achter komt dat er heel veel vampiers in haar familie leven?
En wat is er met haar nichtje?

11. The life we've reclaimed - Andrew Dennis Biersack [Tijdelijk gepauzeerd]
Twee jonge mensen wiens levens niet meer van hun zijn.
Bruut van ze zijn afgenomen.
De een al voor de geboorte, de andere erna.
De een met de kans het terug te krijgen, de andere zonder .
Maar waarom zou je vechten als het hulpeloos is, of lijkt te zijn…?

Omdat er altijd wel iets is om voor te vechten.
Er toch nog ergens een kans kan zijn.
A chance to reclaim their lives.


Ashley Purdy
1. Love isn't always fair *Ashley Purdy [Gestopt]
Amy en Jessica zijn al jaren beste vriendinnen en besluiten om samen naar het concert van Black Veil Brides in Tilburg.
Amy heeft een grote crush op Ashley, de bassist van de band.

Ik ben niet echt geweldig in inleidingen schrijven, maar laat maar weten wat jullie ervan vinden ;)


2. Meer Ashley story's kon ik niet vinden!

CC
1. this is my story before i die [Christian Coma] [afgelopen] [Afgelopen]

2. Meer CC story's kon ik niet vinden!


Jake Pitts
1. Iemand moet serieus een Jake story schrijven of mij helpen met zoeken want ik kreeg dus totaal geen resultaten O.O

Jinxx
1. Same goes voor Jinxx, poor Jinxxy. Houdt er niemand genoeg van hem om een story te maken speciaal voor hem?

Reageer (3)

  • SonOfTheSeagod

    Ik had er ook 1 maar ben er nooit op verder gegaan en mijn verhaal ging niet over een meid die Andy kent enzo (dat vaak zo geschreven wordt) ik schreef vanuit Andy zijn POV en het is eigenlijk een verhaal dat ik niet verder wil schrijven want ik heb er op een andere site haat op gekregen omdat Andy anorexia had in mijn verhaal maarja XD tell me what you think please

    9 jaar geleden
  • hellwolfcosplay

    Coole storys

    9 jaar geleden
  • Vargas

    Wooops, ik moet echt eens verder gaan met mijn stories O:
    Ik heb nog een Andy story, mocht je die willen. (:
    Nog wel meer dan hier staan, maar daar ga ik sws niet meer mee verder.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen