Foto bij Het Verhaal: Story Line.

In deze wereld, met landen waaronder Sprookjesland, Atlantis, Kûen, Q-dolf, Frost, Lapisland, Garponië, Vaste land, Doedelonië, Didelodé, Mekito, en nog veel meer. Kun je machtig mooie avondturen beleven!
Het is een leuke fantasie wereld in een soort middeleeuwen. Met wapens en paarden, markten en missie's.

Het is rond 17567,
De toekomst zou je denken
Maar na veel oorlog is er een vredige wereld ontstaan zonder problemen met het milieu en de atmosfeer.
Mensen lijden een rustig leven, op een half ouderwetse half nieuwerwetse manier.
Nieuwerwets zijn bijvoorbeeld de goede medicijnen,
De rest is grotendeels ouderwets, maar er is geen armoede.
Niet in ons land te minste.
Bij ouderwets moet je denken aan:
~Het is normaal om gewapend over straat te gaan: zwaarden en bogen, geen geweren.
~Te paard, dat is het vervoersmiddel, er zijn ook treinen (:erg weinig) en boten maar vooral paarden en wagens.
~Denk aan postduiven.

Dus eigenlijk al het goede uit de avonturen verhalen maar dan in de toekomst.
Het alles gebeurt in Sprookjesland, grenzend aan Vasteland een bondgenoot en aan Mekito, de vijand...

Maar het leukste is er zijn magische wezens en magie...!

Reageer (4)

  • DreamerN

    Er is altijd armoede in een wereld, je kan er bijna niet omheen.

    8 jaar geleden
  • NiareNero

    Waarom geen armoede?(huil)

    Daar kan je zo mooie verhalen over schrijven

    De rest is super duper mooi

    8 jaar geleden
  • EvilDaughter

    Ik heb ook een abo

    9 jaar geleden
  • bloemenkroon

    Ooh ik hou van dit verhaal. Echt zo gaaf dat het afspeelt in het toekomst , maar ze dan leven als in het verleden.
    Ik heb al een abo.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen