Foto bij 39. Whatcha Say?

Wat hieraan vooraf ging:
Zo snel als ik kan trek ik het shirt aan. Het is veel te lang. In de kast zie ik nog een stapeltje met kleren, zwarte kleren. Ik gok joggingsbroeken. Ik ruk de bovenste van de stapel en ik schud eraan zodat ik kan zien of ik gelijk heb. Gelukkig heb ik dat. Ook deze trek ik zo snel mogelijk aan. Ik kijk de kamer rond op zoek naar schoenen, ik zie een paar paarse Reeboek-schoenen. Deze trek ik aan. Het voelt raar aan zonder sokken, maar ik heb niet veel tijd om hieraan te denken, want ik begin te rennen. Ik ren de kamer uit. Ik ren de gang door, niet wetend waar de trap is. Gelukkig vind ik deze niet veel later. Ik probeer zo snel mogelijk van af te rennen, maar ik houd mijzelf een beetje in zodat ik er niet vanaf val. Ik zie de deur en ren eruit. Ik ben midden op de op weg als ik mijn naam hoor. Ik luister niet. Nu hoor ik ook een auto, Bill's auto. Heel even blijf ik staan en kijk achterom. De auto stopt, Fedder('s lichaam) stapt uit en roept "Nikki, wat doe je" en Tom hoor ik vanuit auto roepen "En wat doe je met mijn kleren?".

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen