Foto bij Hoofdstuk 61.

Hee lovelies,
Het spijt me maar de deeltjes gaan weer onregelmatig komen.
Ik zit op quizlet voor mijn plezier, maar de laatste tijd gebeuren er dingen die mijn plezier in quizlet ontzettend verpesten. Niet alleen bij mij, maar ook bij mijn vriendinnetje Laurianne. Om sommige dingen kan ik wel lachen, maar toch doet het iets met me en breekt het me. We worden van belachelijk rare dingen beschuldigd en er worden ontzettend vervelende dingen gezegd.
Ik weet eigenlijk totaal niet waar we het aan verdiennen, waar we het aan te danken hebben.
If anybody cares to explain, mijn gastenboek en privé berichten zijn altijd open,
Maar als dit zo door gaat dan zullen degene die mijn verhaal graag en met plezier lezen moeten leiden onder de streken van de mensen die het voor mij hier op quizlet verpesten.
Liefs xxxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Lune_

    Je verhaal is prachtig! Trek je niets aan van al die andere mensen! xx

    9 jaar geleden
  • Hemmingz

    Echt vervelend dat mensen zo negatief doen.. Probeer je er niet teveel van aan te trekken, je verhalen zijn geweldig en ik weet zeker dat je ook een heel lief persoon bent!

    9 jaar geleden
  • Styles_

    Oooooooh wat zijn ze lief samen!!
    En meid, je moet je echt niks aantrekken van alle negatieve mensen op quizlet, het zijn er veel te veel!
    Ik hou van je verhalen dus ik zou zeggen: snel verder!!
    Xx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen