Foto bij ¤019¤

Het heeft weer langer geduurd dan ik van plan was om een stukje te posten... En dat nog wel voor 1 van de nog 14 voorgeschreven stukjes xD

Vandaag zo goed als de gehele dag ziek op bed gelegen en daarmee ongeveer in totaal.... 10 uur geslapen of zo, dus ik zit nu nog steeds duf en lichtelijk ziek achter mijn laptop. Maar ja, verder gaat het prima.

Misschien dat ik er morgen weer eentje post, maar dat ligt eraan of mijn pakketje binnen is gekomen (; Is die binnen dan post ik er eentje, zo niet... Dan misschien ook nog wel!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Jarnsida

    Haha ik moet echt lachen om die reactie van girlicious. Misschien is Jonathan wel meer dan hij lijkt maar dat hoeft nog geen slecht nieuws te zijn toch? Al zou ik wel op mijn hoede zijn. Je weet het natuurlijk nooit.

    En nog beterschap!
    Ik hoop dat het pakketje sowieso bezorgd wordt

    9 jaar geleden
  • Wyrden

    Kudo.

    9 jaar geleden
  • Girlicious

    Ooh jee
    Die meid is dalijk dronken, ze zoenen en er volgt misschien zelfs 'meer'
    En de volgende dag heeft ze een gigantische kater en een enorme spijt!
    Ik vertrouw Jonathan voor geen meter
    Ze moet terug naar Thomas! Hij is zoveel leuker!
    Jonathan is iets van plan (haha dat rijmt) ik voel het gewoon
    Of het is jaloezie omdat ik Thomas boven Jonathan verkies
    VER boven Jonathan... ik vertrouw hem voor geen meter.... (N)

    Oh goss, beterschap lieverd!
    Over welk soort pakketje praten we?
    Wat heb je besteld?
    Snel weer opknappen hoor!

    Kudoo!
    Snel verder!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen