Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • awsten

    Ik wil even zeggen dat ik het geniaal vind hoe je al die vergelijkingen maakt, ik heb vrees ik net iets te hard gelachen met dat aapje hahaha. Wel jij bent gewoon geniaal :')
    En jou haaaar *hearteyes* ik wil ook zooo graag mijn haar kleuren, maar ik heb donker haar en mn moeder is niet akkoord :'). Ik zal denk ik het moeten doen met mn tatoeage en helix (waar ik maanden voor heb moeten zeuren haha)
    Oh en ik ga je nu ook volgen op insta :Y)
    Ik ben @laurianneaerts, je mag me altijd terugvolgen ((:

    9 jaar geleden
  • cloudydays

    Echt een geweldig stukje weer!!!

    9 jaar geleden
  • Sunnyrainbow

    Gaaf stuk weer! :)

    9 jaar geleden
  • Globe

    W. O. W.

    Ik was alles behalve er klaar voor. Ik wilde demonstratief op de stoeprand plaats nemen en huilend naar de sterren kijken terwijl mijn licht aangeschoten lichaam langzaam ontnuchterde. 

    9 jaar geleden
  • Monks

    Oh wat is je haar mooi! Is het heel creepy als ik je nu stiekem op insta ga followen? Ahaha
    Je bent niet de enige die niet van het zonnetje kon genieten, ik voel je :-(. Ik zit al een paar dagen thuis non-stop te leren voor m'n decentrale selectie.. Ik zat ook alleen maar met FOB op te leren ahah!
    En dat met die vragen vind ik een super leuk idee!
    Je hebt geen idee hoe dol ik nu al op dit verhaal ben! Je hebt ook een schrijfstijl om jaloers op te zijn, AAARGH! :-)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen