Foto bij Following the rules...eh no.

'Neve..' Mijn potlood schoot van de ene naar de andere kant van het papier dat voor me lag. 'Neve!' de strepen vormde een geschetst gezicht, het gezicht van een prins. Mijn vingers grepen naar een blauw potlood en ik zette het potlood op het hoofd van de prins, met sierlijke lijnen en krullen tekende ik een kroon, de kroon leek wel van glas, het leek bijna doorschijnend, ik liet het potlood nog een aantal keer over het vel glijden en opeens leek de kroon niet meer van glas..maar van ijs. 'Hey!' Er werd een hand op mijn schouder gelegd, de punt van mijn potlood brak en het leek net of er een barst zat in de ijs-kroon van de prins. 'Wat?' Vroeg ik en geïrriteerd draaide ik me om, mijn broer stond achter me, zijn zwarte haren kleefden aan zijn voorhoofd. Hij kwam net uit de douche. 'Je blijft binnen, begrepen?' 'Binnen blijven?' Vroeg ik achterdochtig. Waarom zou ik binnen moeten blijven? Waarom was mijn broer zo ongerust. 'Wat is er?' Edmund keek me smekend aan, hij wilde niet dat ik verdere vragen zou stellen. 'Als het weer die jongens zijn die laatst een ruit ingegooid hebben, je hoeft niet bang te zijn dat ze mij iets aan doen..en trouwens, ik moet zo naar school-' 'Neve, jij blijft hier.' Edmund's Zilver-blauwe ogen boorde zich in de mijne. Ik wist dat dit geen verzoek was, dit was een bevel. En als ik zou wagen alsnog naar buiten te gaan had ik een groot probleem. 'Oké.' Antwoordde ik. Het was niet zó vreemd, mijn broer deed vaak zulke dingen, hij was paranoïde, waarschijnlijk omdat onze ouders ook vermoord waren. Dat was dan de enige rede dat ik probeerde hem niet te wijzen op zijn paranoïde en veel te beschermende gedrag. Edmund slaakte een opgeluchte zucht. 'Dankje,' Zei hij en hij drukte een kus op mijn voorhoofd. Toen hij weg was sloot ik voorzichtig mijn schetsboek en liep ik naar het raam, wat het ook was dat ik niet mocht zien, ik wilde het zien.

Reageer (5)

  • EvilDaughter

    Geweldig begin!
    Kudo

    9 jaar geleden
  • Heronwhale

    Jaaaaaaaa leuk!!!! Geweldig!!! Ga snel verder please _O_ kudo

    9 jaar geleden
  • TheIronFey

    Eindelijk eens een Iron Fey fanfic. I luf it already. Abo

    9 jaar geleden
  • Girlicious

    Ik las al het een en ander over jullie nieuwe story en ik ben wel benieuwd geworden
    Ik ken de Ironfey persoonlijk niet maar het verhaal was te volgen dus ik ga een abo nemen!
    Ik ben wel benieuwd waarom Neve niet naar buiten mag... en waarom Edmund er zo de nadruk op legt dat Neve nergens heen mag..

    Kudo!

    9 jaar geleden
  • ProngsPotter

    Hhahahaaah!!
    And so it begins!!!
    Love it!!!
    Superleuk!!!
    Kudooo

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen