Foto bij Het verleden

Hermelien POV

Ik sta op en ik zie Zweinstein allen dan heel anders ik zie dat het nog niet gemaakt is het het veder moet worden gemaakt ik kijk naar mijn ketting hij is een beetje kapot maar ik baal toch. Als Harry langzaam ook wakker wordt kijkt hij om zich. Ik vraag snel aan Harry:' waarom nam je het op voor mij vaak doet Ron dat'.'Ik mag toch ook een keer reageren hij doet het alleen maar dus nu moest hij echt schrikken, maar waar zijn we ?' Ik zei:' op een hele oude Zweinstein die nog gemaakt moet worden. Ron die maar niet wakker werd lag nog wel te woelen maar hij werd niet wakker. Harry en ik pakte Ron en bracht hem naar de ziekenzaal onderweg zagen we nog een paar bekende gezichten die ik ergens van Kende maar waar van wist ik niet. Toen we Ron daar gebracht hadden zag ik iemand die ik echt niet kende we legde Ron op het bed en slopen er weer weg om niemand te storen. Toen we terug kwamen waren er vier mensen die voor ons stonden en zeiden allemaal dingen door elkaar de een zei wie zijn jullie de ander zei wie licht daar. Opeens zei een van hen:' jongens ze zijn nieuwe leerlingen weet je dat niet en zo verwelkomen we ons niet, ik ben Albus Perkamentus dat daar en hij wees naar een meisje dat is Minevera Anderling en dat is onze kleine toverdranken expert Slakhoortje en onze laatste schoonmaker Vilder de schoonmaker. Ik zag Vilder als de saai oude taart maar hij was jonger en niet zo uit. En Perkamentus is zo jong en vrolijk maar toch ook nog heel rustig. Vilder zegt opeens:' wat stink het hier moet ik dat ook weer opruimen volgens mij was dat het irritante kind van een Foppe die later klopgeest wilt worden ik ben hoofdmonitor en ik zal hem krijgen', en hij liep weg.

Reageer (1)

  • Amo_I_Libri

    Leuk hoofdstukje!
    (En een schattige foto ;) )

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen