Sorry als het niet helemaal klopt van hoe het in het politie bureau werkt.
Ik weet namelijk niet hoe het daar uit ziet.
Ik ben er nog nooit geweest namelijk.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Madeofcandy

    Heii, ben pas begonnen met lezen.
    Nu al verslaafd, en voor jou speciaal acc gemaakt zodat ik kan reageren, hoe super je bent!
    Ugh, die Mark is echt wen klootzak, ik ergerde me echt rot weet je, je bent een supah sschrijver!
    x Tessa

    9 jaar geleden
  • Girlicious

    Stomme Marc
    Ik had nog medelijden met jou!
    Nu helemaal niet meer
    Je bent zelf degene met een geestelijke afwijking, eikel!
    Ik vond het al zo verdacht dat Marc stopte met rennen en 'ineens' in het politie bureau stond
    En heus geloven ze zomaar een random iemand...?!
    Zijn ze niet getraind in leugen detectors of alibi's of whatever?!
    Gelukkig is Joey gewaarschuwd en misschien kan hij haar helpen
    Rot Marc, hopelijk krijg jij de hoogste straf! En natuurlijk heel HEEL veel spijt!
    Ga je schamen Marc! Schaam je maar diep!
    Hopelijk flikt Dave iets waardoor Marc schrikt en spijt heeft dat hij dat geestelijke afwijking verhaal heeft verzonnen!
    Stomme Marc, ik heb totaal geen medelijden meer met jou, rot maar lekker weg in de cel en teer maar lekker op water en brood!
    Net zo goed als Dave trouwens.

    Kudo!
    Snel verder!

    9 jaar geleden
  • ILoveeYouuxx

    Omg! Ik haat Marc nu. Dave trouwens ook. Zomaar even de mooie ontsnapping verpesten. Uggh. Het was ook te mooi voor woorden.
    Leuk stukje! Snel verder!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen