Foto bij 2.2 Personen die betrokken kunnen zijn bij een story

Co-auteurs
Je kan een story ook samen met iemand anders schrijven, dit noemt men co-auteurs. Het toevoegen van co-auteurs gebeurt op een simpele manier. Sinds een tijdje is het ook mogelijk om een story over te dragen aan een co-auteur.



De printscreen onderaan laat zien hoe je een co-auteur kan toevoegen aan je story.



Overleggen met co-auteurs kan op verschillende manieren. Zo kan je gewoon communiceren met elkaar via een inactief hoofdstuk of via privé bericht, maar je kan eventueel ook een groep aanmaken op Facebook of Skype.

Beta aanvragen
In één van de vorige hoofdstukken werd al even aangehaald dat je een beta kan aanvragen bij je hoofdstukken. Hieronder wordt door printscreens en een woordje uitleg duidelijker hoe je een beta moet aanvragen en waar je al je aanvragen kan terug vinden en eventueel kan annuleren.
Een beta aanvragen gebeurd door het volgen van de onderstaande printscreens.




Op de printscreen hierboven zie je hoe het in zijn werk gaat om een Beta aan te vragen. Op zich wijst alles zich van zelf een beetje uit hoe het werkt. Je moet gewoon opgeven wat je precies wil dat de Beta voor je doet. Controleren op spelfouten, helpen met suggesties over je story of voor iets anders. Verder kan je ook aangeven in welke taal je story is en of de Beta tekst mag aanpassen. Vervolgens vraag je het gewoon aan door op Aanvragen te klikken. Dan is het afwachten tot je Beta klaar is en reageert.

Een aanvraag of meerdere terug vinden of eventueel annuleren kan heel simpel. Je gaat in de menu bovenaan gewoon naar Creaties en kiest dan voor Mijn Beta Aanvragen, waar je alle aanvragen netjes kan terug vinden. De printscreen hieronder helpt je om het makkelijk terug te vinden.


Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen