Foto bij De Inschrijving

Hallo <3
Kom je hier, in de inleiding voor informatie over wat dit is?
Kijk dan in het hoofdstuk hieronder...

Hier staat het niet.

Hier ook niet.

Hallo lieve mensen. Ik ben rocksanne (nee, Echt?). Ik schrijf samen met Melizsa vaak hunger games story's.
Wil je een linkje? Nou oke dan. Dit is de story waar we het verst mee zijn:

I will survive||The Hunger Games

http://www.quizlet.nl/stories/148905/i-will-survive--the-hungergames/

Waarom ik het over de hunger games heb?
O, heb ik dat nog niet verteld?
Dit is een schrijfwedstrijd die in het thema staat van de hunger games. Als je mee wilt doen moet je me een bericht sturen, met wat informatie over jezelf. Je moet ook een personage verzinnen, wie je in de 57ste hongerspelen bent. Ik heb twaalf jongens en twaalf meiden nodig.
Jij vraagt je zeker af welke informatie ik wil weten. Dit wil ik weten:

Hoe je heet,
Wat je leeftijd is,
iets over jezelf
Wat de naam van je personage is,
de leeftijd van je personage,
Het district van je personage,
Iets over je personage
en wat je vind over dit.
Je kan ook nog wat zetten als je wilt dat ik datgene weet.


Als je meedoet krijg je opdrachten. In die opdrachten staat wat je moet doen.
Bijvoorbeeld: Schrijf de boete van jouw personage of wat gebeurd er tijdens het bloedbad.

PS: Je hoefd geen jongen te zijn om als personage een jongen te schrijven ;)

De mensen die meedoen zijn:

District: 1 (Edelstenen enzo)
jongen: Levi. Aardig en eigenlijk wilde hij helemaal niet meedoen, maar het moest van zijn ouders. Hij is klein, snel en behendig, maar echt niet sterk.
meisje:

Wat de naam van je personage is,
Winter, dat komt omdat haar haren zo licht zijn als sneeuw in de winter.

de leeftijd van je personage,
16 en een half

Iets over je personage

Snel jaloers en wraakzuchtig, aardig en helpt graag anderen, maar wilt daar wel wat voor terug hebben. Ze houdt ontzettend veel van rennen en is soms enorm sarcastisch als het gaat om grapjes en stoer doen, maar als je haar goed kent kan je ook en serieus gesprek met haar aanknopen. Wanneer Winter jaloers is zal ze veel geduld hebben om wraak te nemen en wacht ze precies op het juiste moment af.
Winter woont in district 1 en heeft daar veel getraint voor de hongerspelen. Ze viel niet echt op, maar was ook niet in een van de zwakste: ze kon gewoon goed mee komen. Winter was niet echt een bijzonder kind, nou ja, haar jaloezie en wraakzuchtigheid kan je eigenlijk niet normaal noemen.
Winter kan ontzettend snel rennen, maar heeft ook wel een goed conditie. Ze kan goed om gaan met zwaard en werpmessen en geeft niet snel op. Winter kan erg snel reageren en snel besluiten nemen. Ook is ze niet snel bang.

Helaas heeft ook Winter haar minpunten:
Winter doet er heel lang over om in slaap te komen en is daarom niet altijd uitgerust ook is Winter niet zo sterk in vechten zonder wapens en heeft ze een fobie voor grote ruimtes (niet echt handig voor een arena met grasland).
Ingestuurd door HUNGERFOX



District: 2 (metselwerk)
jongen
meisje

District: 3 (technologie)
jongen
meisje : Ik heet Senna
Ik ben 13 jaar jong
Ik ben een echte boekenwurm, houd van schrijven en ik rijd graag paard!
De naam van mijn personage is Valerie Jefferson
Valerie is 14 jaar
Haar district is district 1
Valerie is klein van stuk, ( 1,52 m.) maar wel heel snel en slim. Ondanks dat ze opgroeide in district 1 kan ze het niet zo goed vinden met de 'Beroeps' Ze heeft lang stijl bruin haar met blonde punten, ze heeft altijd een knot in. Haar lichtblauwe ogen zijn groot, en haar wimpers lang. Ze is vrij slank. Ze is een beetje stilletjes, maar als je vriendschap met haar gesloten hebt is ze een lieve meid.
Ik vind dit een heel leuk idee!
Ingestuurd door BibbleBibble


District: 4 (vis)
jongen
meisje:
Ronja sel
14
District 4
Een verassend slim en sluw meisje
Ze kan goed overweg met speren en messen
Maar meestal is dat niet nodig door de sluwe plannetjes die ze bedenkt.
Ookal zit ze in een beroeps district heeft ze een grondige hekel aan de beroeps.
Ze kiest liever zelf wie ze vertrouwd.
Ingestuud door Esra22Erbay


District: 5 (elektriciteit)
jongen
meisje : Alyse
16 jaar
Alyse is goed met messen omdat ze werkt bij de slager en daar leerde omgaan met messen.
Ze presteert niet goed onder druk maar voor de rest is ze ongelofelijk goed.
Ingestuurd door Melizsa


District: 6 (transport)
jongen
meisje

District: 7 (Hout)
jongen
meisje: Last minute inschrijving!

Personage:
Eloise Gray, is een meisje van 15, en ze woont in District 7. Eloise is koppig, eigenwijs, maar een teder meisje. Ze houd zich liever afwezig, maar als het er op aan komt kan ze strijden tot ze er bij neer valt. Eloise is erg wispelturig, en ook niet snel van vertrouwen. Ze is erg snel en sluw, maar heeft niet achterlijk veel kracht. Ze werkte in een houtfabriek, en van de restjes, die ze weleens mee smokkelde, maakte ze speren, met puntjes van botten van de varkens. Ook heeft ze een boog gemaakt, en kan ze hier goed mee overweg. Eloise heeft een lang uithoudingsvermogen, maar is een vrij mager meisje. Ze heeft blonde haren, met donkere punten, en door haar postuur lijkt ze zwak, maar als het er op aan komt… Eloise kan ook goed onder druk presteren en is creatief in het vinden van oplossingen, maar ze heeft ok minputen: ze kan kribbig zijn, en snauwerig als mensen haar irriteren.
Eloise heeft haar ouders verloren, en zorgt samen met haar oudere broer Jayden voor haar kleine zusje Elly. Eloise jaagt weleens illegaal met haar broer, maar dit doen ze ook anders. Soms verkleden ze zich als arme mensen, lopen ze lange afstanden naar de runderen velden en stelen ze der één uit het weiland. Thuis maken ze die af en hebben ze lang genoeg te eten.

Mij:
Ik ben Amber, ben 12 jaar, net geworden, 24 april
Ik ben vrij makkelijk, kan me goed aanpassen, en kan ook tegen mijn verlies



District: 8 (textiel en kleding)
jongen
meisje

District: 9 (graan)
jongen
meisje

District: 10 (vee)
jongen
meisje:
Het personage
Naam: Raikon
Leeftijd 14 jaar
District: 10 vee dus.
Raikon heeft geen moeder meer. Na de geboorte van zijn zusje is die overleden. Daardoor kan Raikon soms last hebben van stemmingswisselingen. De ene keer kan hij heel boos worden, en daarna dan weer verdrietig. Om zichzelf te uiten, heeft hij van zijn vader een paard gekregen met de naam Nacht. Dit helpt hem langzamerhand over de problemen heen. Ook kan hij zeer goed mes werpen, wat hij vooral doet wanneer hij veel vrije tijd heeft.
Ook kan hij goed omgaan met het verzorgen van wonden
Maar zo heeft hij ook zijn min punten. Vaak heeft weinig geduld, kan niet snel vrienden maken en komt vaak over als een watje. Iets dat hij niet echt is. Ingestuurd door Daffie123


District: 11 (landbouw)
jongen
meisje:
Lucy
15 jaar
District 11
Lucy woont samen met haar moeder en haar oudere broer in een klein huisje. In tegenstelling tot de rest van het district, kan ze wel goed met wapens omgaan. Ze is erg goed met pijl en boog. Ze heeft het zichzelf aangeleerd, en soms gaat ze het bos in om te kijken of ze wat kan schieten. Dit is wel haar allerlaatste hoop, want als je het bos in gaat, is door de strenge bewaking de kans om eruit te komen erg klein. Ze kan zich makkelijk van de ene naar de andere plaats verplaatsen zonder gezien te worden. Ze heeft groene ogen en rood lang haar. Ze had ook nog een twee jaar jonger zusje, maar die is vorig jaar getrokken bij de boete. Maar als zij de plaats van haar zusje had ingenomen, en ze had het niet overleefd, zou haar familie ten dode opgeschreven zijn. Met pijn in haar hart en een enorm schuldgevoel moest ze toekijken. En nu word ze alsnog getrokken.
Ze is meestal erg stil en op de achtergrond, maar als het moet komt ze fel uit de hoek. Zie het maar als iemand die een klein schattig poesje lijkt, maar als je haar probeert te pesten (doden) of te kleineren is ze toch een grote leeuw.
Ingezonden door Maaaartje


District: 12 (mijnen enzo)
jongen
meisje:
Bianca, betekent: witte eerlijk
12 jaar
District 12
Bianca is goed met pijl en boog, omdat ze illegaal jaagt, zodat ze haar zusje eten kan geven (haar ouders zijn overleden). Ze kan goed onder druk presteren, maar is niet erg sterk.
Ingestuurd door Veronique0401

Wil je meedoen? Zet het in de comments (reacties)

Xx- Rocksanne

Reageer (20)

  • blackeye

    Kan ik nog mee doen ?

    8 jaar geleden
  • SchrijfsterN

    o cool, ik wil wel mee doen

    8 jaar geleden
  • DemonishOcelot

    Oke, ik doe wel een jongen uit district 8. Dan ga ik zo ff schrijven en kan ik het morgen misschien al sturen...

    8 jaar geleden
  • DemonishOcelot

    Reageer vandaag nog het liefste want dan kan ik vanavond gaan schrijven.

    8 jaar geleden
  • DemonishOcelot

    Kan ik nog meedoen? Zo ja, zeg maar welk district en of het een meisje of jongen moet zijn. Dat boeit me namelijk niet echt.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen