Foto bij Resistance - 05

Pff ik ben knettermoe en eigenlijk moet ik gaan slapen, maar ik kon jullie niet nog een deeltje onthouden :) Ben benieuwd wat jullie er van vinden! :D

@3strawberry3, Dave is vermoeiend he? Niet te geloven.. ;) Geen probleem dat je niet altijd reageert, vind het allang leuk als je de moeite neemt om te reageren!

@greencat245, awh dank je wel! Je complimentjes laten me altijd blozen haha. Super lief dat je altijd kudo's geeft! :D

@FearlessFire, haha Dave is ook een beetje een moeilijke man. Maar goed, May weet dat en ze heeft alle zelfbeheersing om hem te weerstaan haha!

@Luckey, ach May was gewoon een beetje overdondert, laten we het daarop houden :p Zou jij ook zijn als mr sexy ineens zo tegen je aan staat. Stalker 2.0 haha!

@girlicious, klein kusje had misschien gekund, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Ik vind het leuk om te horen wat jij denkt dat er gaat gebeuren! :D super leuk om te lezen!

@Valhalla, leuk om te lezen dat je op het puntje van je stoel zit! Dat is wel stiekem wat ik wil bereiken :D

@xALIENx, sorry, geen kus, maar misschien komt die nog, heel misschien, ooit een keer.

Hoop dat jullie komend stukje leuk vinden, is iets saaier dan normaal sorry!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Jokar

    ik ben blij dat je die complimentjes leuk vindt , want je verdient ze zwaar!!

    btw weer super geschreven!!!!!!!



    en nog iets.....


    KUDO

    9 jaar geleden
  • Vargas

    Ik ben benieuwd hoe snel ze de lakens delen. :3

    @ onder me
    Christian Grey is zó 2014. 2015 wordt het jaar van Dave Roberts. Hihi.

    9 jaar geleden
  • Luckey

    Ik zal wel zelfde als may hebben
    Maar ik ben may niet xP

    Wacht even wat!!!
    Die gast is mr grey versie 1.5!
    Krijg best de rillingen nu xP
    Maar wat doe je er aan
    May komt goed
    Hopelijk kan ze slapen
    andets word het een lange dag
    Snel verder please

    9 jaar geleden
  • Girlicious

    Aawh lekker slapen hoor moppie
    Morgen wekken wij je lief met onze geweldige reacties ;)
    Een kusje had inderdaad gekund. Die had ik ook wel verwacht. Maar Dave is zoals iedereen al weet niet te makkelijk en beide spelen ze maar wat graag hard to get. Al is May niet zo hard meer to get. Die ligt als was in Daves handen als ik het zo eens lees. Die is helemaal hotel de botel op hem. Dat gaat nog wat worden als ze hem weer tegen het lijf loopt. Gelijk flashbacks en spontane opvliegers. Dat krijgt ze dan. Dit hoofdstukje is totaal niet saai. De gevoelens van May worden maar al te duidelijk verwoord en dit gaat nog leuk worden. Pas nu word het echt interessant hahaha. Nu hebben ze allebei hun zwakke plek laten zien. Elkaar en de liefde voor de ander. PampamPAMMMM!!!

    Kudo!
    Snel verderr!!

    9 jaar geleden
  • Infrared

    Oh oh, May. Je hebt het wel een beetje te pakken!
    Dave is natuurlijk wel weer onweerstaanbaar ;-)
    Het is helemaal niet saai! Ik vond het leuk om te lezen <3

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen