Foto bij chapter 002 || Coco Brown

Chapter two

Ik werd wakker met een raar gevoel in mijn buik en zo dra ik een oog open deed wist ik dat het kwam door de drank die voor me stond. Ik zuchten diep en probeerde te herinneren wat ik gisteren gedaan had. Ik wist nog dat ik Jacob tegen het lijf was gelopen en dat ik daarna naar de kroeg was gegaan om wat vriendinnen te ontmoeten en van af daar werd het een beetje vaag. Ik zuchten wist mezelf uit bed te hijsen en liep naar de badkamer en bekeek mezelf in de spiegel, ik besloot dat ik er niet uit zag en liep naar de douche om die aan te draaien. Ik kleden me uit en voelde of het water op temperatuur was toen dat het geval was stapte ik er onder en begon maar met mijn haar wassen. douche was binnen vijf minuten gebeurt maar ik bleef er langer onder staan en dacht aan het gesprek met Jacob van gisteren. Hij had gelijk ik was nu al een half jaar niet langs geweest en het was nog geen kwartier rijden met de auto naar het huis van mijn ouders, ik wist wel dat ik af en toe een berichtje stuurde of belde maar ik wist best dat mijn ouders me vaker wouden zien. Het was zaterdag dus ik kon best langs gaan besloot ik. Ik draaide de douche uit pakte een handdoek en sloeg die om me heen terwijl ik een föhn pakte om mijn haren mee te drogen. Na mijn tanden te hebben gepoetst liep ik naar mijn kamer om mijn kleding aan te trekken. Ik pakte mijn mobiel en liep naar de keuken ik besloot maar een eitje te bakken in heel veel anderen dingen had ik toch geen zin. Het ei naar binnen werken ging wat moeizamer, ik zetten mijn bord in de vaat en liep naar de deur keek even achter om om te kijken of ik niks vergeten was en ging naar buiten. Ik pakte mijn auto sleutels en liep naar mijn auto om het te openen. Ik had hem ooit van mijn vader gehad maar toen was het een schroot hij zei dat ik hem mocht houden als ik hem zelf zou maken, nou dat liet ik me geen tweede keer zeggen binnen een week en met een beetje hulp van Jake was de auto gemaakt. Ik starten de motor en draaide de auto de parkeer plek af en scheurde weg. Toen ik langs mijn oude school reed dacht ik even terug aan die tijd, toen ik in het eerste op school kwam was ik een buiten staander ik hoorde nergens bij tot ik in het tweede jaar besloot het heel ander aan te pakken en veranderde mezelf in het meisje dat ik nu ben. Er was een meisje waar ik veel mee op schoot maar toen ze in ons derde jaar verkering kreeg met Jared een van de vrienden van Jake zag ik haar ook steeds minder. Het was niet dat ik die mensen niet mocht maar ze deden altijd net of ze alleen elkaar hadden, ik was een van de weinigen mensen die bij hun in het reservaat woonden maar nooit bij hun zat of met hun om ging. Jake zat bij mij in de klas maar volgde andere vakken, dan had je Seth die twee jaar jonger dan mij was. Jared en Embry zaten ook bij mij in de klas ze waren wel aardig maar een beetje apart. Quil was een jaar ouder, en dan had je de oudere jongens nog Sam die al veel ouder was en vorig jaar getrouw das met Emily ze hebben een dochtertje van anderhalf die Maria heet. Paul was ook een van de jongens die daar bij hoorde ik mocht hem nooit hij zat in zijn laatste jaar toen ik in het tweede zat, hij was altijd agressief en als ik ergens een hekel aan heb is het agressieve mensen. Ik was zo in gedachte verzonken dat ik bijna de afslag miste, ik wist het laatste moment nog snel mijn stuur om te draaien en reed het kleine dorpje in wat ik eerst mijn thuis noemde.


Nog een hoofdstuk er bij, ik hoop dat het verhaal een beetje in de smaak gaat vallen!! Wat vinden jullie er tot nu toe van? xx

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen