Foto bij Ook wat over mij

Hallo lieve mockingjays,

Al zo snel ZOVEEL inzendingen.

Lees snel hieronder ;)

Omdat jullie over jezelf hebben verteld, ga ik het nu ook doen <3.

Ik heet Sanne.
Ik ben 12 jaar.
Ik hou ERG veel van the hunger games en Harry Potter. Ik schrijf samen met Melizsa vaak story's over the hunger games.
ALSik in Panem zou wonen, woonde ik in district 4.

Ik ga dit jaar de 57ste hunger games presenteren.
Hé? Toevallig, Jullie zitten ook in de 57ste hongerspelen :D
Als jullie meer willen weten zet het in de reacties.

Trouwens, als je meedoet, NEEM DAN ABO!
Zo mis je de nieuwe opdrachten niet.

Oja, en als je wilt dat we eerder beginnen, promoot dit en zeg het tegen je mede-hungergames fans.

Oja 2, ik ga elke inzendig posten, zodat je dit verhaal later terug kan lezen. Je kunt zo ook de inzendingen van anderen zien.

Reageer (5)

  • ProngsPotter

    Is het niet veel handiger om erg gewoon namen en leeftijden bij te zetten zodat ze gewoon dood kunnen gaan? Want bij bijvoorbeeld de hoorn, kan ik niet zomaar zeggen dat Lucy Ronja doodmaakt. dat gaat niet, want Ronja heeft haar eigen schrijver. dan kan de rest gewoon doodgaan en zijn alleen de ingezonden karakters de overlevenden..

    9 jaar geleden
  • ProngsPotter

    Maar dat gaat echt lang duren!!
    Trouwens wij krijgen geen melding als jij op je eigen story reageert. dat moet je ff in gb zetten

    9 jaar geleden
  • groei

    @Maaaartje Nee, we wachten tot ELKE vol is... Misschien duurt dat een beetje lang, maar ja.

    9 jaar geleden
  • ProngsPotter

    Misschien kunnen de anderen het ook op hun profiel zetten? *hint hint*
    Ps. ik heb het ook nog in de Q wapp groep gegooid, maar wat als niemand voor sommige districten een karakter wil schrijven? Blijven die dan leeg of..?

    9 jaar geleden
  • ProngsPotter

    Ziezo, de link op mijn profiel gezet!
    Ik hoop dat we snel kunnen beginnen! (lol)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen