Foto bij by your side

"Skyler wees niet zo'n watje!!" schreeuwt Violet terwijl ze lachend verder en verder het bos in rent. "Wacht op mij Violet!!" Violet luistert niet en ïrriteerd me want ze rent veels te snel voor mij. Ik ren achter haar aan en probeer haar bij te houden, maar ze is te snel en de bomen staan in de weg. Het bos is prachtig, de bomen zorgen ervoor dat er zonnestralen het bos in schijnen wat het magisch maakt. Ik hoor het gelach van Violet. " Kom dan" schreeuwt ze. "waar ben je dan'' schreeuw ik terug. "Hier om het hoekje". Ik loop lachend om de grote boom heen. Opeens zie ik het kasteel maar het is er donker en het lijkt alsof de zon verdwenen is. " Kom dan" roept Violet. "Violet dit is geen goed idee" roep ik. Violet lacht, " natuurlijk wel gekkie. We gaan gewoon naar binnen". Violet rent alweer en gaat naar binnen. Twijfelend volg ik Violet. Als ik binnen kom in het kasteel krijg ik een rilling over mijn hele lichaam. Violet kan ik niet vinden. "Violet, waar ben je?" schreeuw ik. "Dit is niet grappig hoor!" Ik voel angst en ik begin steeds meer in paniek te raken. "Ik ben hier" roept Violet. Ik loop in de richting waar Violet's stem vandaan komt. Ik sta stil bij een oud bekend schilderij en bestuurdeer het schilderij goed. Met mijn vingertoppen glij ik over het schilderij heen. Er staat een man op. mijn vingertoppen voelen nu ijzig aan. dan voel ik iets plakkerigs, het voelt als water maar dan iets dikker. Ik kijk naar mijn vingertoppen en begin te hyperventileren. Er zit bloed op mijn vingers. Dan kijk ik weer naar het schilderij en zie dat er bloed uit het schilderij komt. "Ik ga dood, ik ga dood" hoor ik Violet zeggen. Ik raak erg in paniek en blijf naar het schilderij kijken. Het blijft maar bloeden. Opeens voel ik een hand op mijn schouder. "Eindelijk, Violet daar ben je. Ik ben doodsbang" zucht ik opgelucht. Ik draai me om en zie tot mijn schrik dat het Violet niet is. Het is het meisje dat op de weg stond. Haar handen zijn van een skelet en haar gezicht ziet eruit als een zombie. Het is verrot en de huid hangt half los. Het meisje houd haar hoofd scheef waardoor ze er nog enger uit ziet. "Ben jij mijn moordenaar?" vraagt het meisje.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen