Prologue
Daar zat ze dan, Rose Maverick, wachtend tot de Gate van 'haar' vliegtuig richting Engeland open ging...
Het was bijna twee maanden geleden dat haar moeder overleed tijdens een auto-ongeluk met Rose naast haar in de auto. Rose was er vanaf gekomen met enkel een breuk in haar pols maar haar moeder had een hoofdwond en was al overleden toen de ambulance aan kwam.. Rose was tijdens het ongeluk buiten bewustzijn geraakt waardoor ze zich er niks meer van kan herinneren.

Met haar koffers voor haar benen en haar mobiel in haar handen keek ze naar oude foto’s van haar en haar moeder samen.
“Ik ga je missen mam…” fluisterde ze zachtjes richting haar mobiel.
Rose had haar vader nooit echt gekend, maar na de dood van haar moeder moest ze bij haar vader wonen of in een pleeggezin gaan aangezien ze nog maar zestien jaar oud was. Nadat haar ouders gescheiden waren is haar vader naar Engeland verhuist om daar een nieuw leven te beginnen, iets wat hij altijd al wilde. Rose was toen maar vier jaar oud, ze kon zich bijna niks meer van haar vader herinneren. Het enige wat ze nu nog wist waren de verhalen die haar moeder altijd vertelde…

Ineens begonnen er mensen te lopen en Rose keek omhoog naar het bord met de mededelingen, haar Gate was geopend. Snel pakte ze al haar spullen bij elkaar en liep ze achter de menigte aan naar de Gate, ze legde haar koffers neer op de lopende band die alle bagage naar het Vliegtuig zouden loodsen. Daarna vervolgde ze haar weg naar het vliegtuig, eenmaal daar hoefde ze alleen haar stoel nog te vinden en het avontuur begon…

Reageer (1)

  • Amica

    Leuk!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen