Foto bij HogwartsKrant Extra

Lees hier al het nieuws over Hogwarts!

RAPPORTEN!

Ja ja.. de rapporten zijn bijgewerkt! Sommige leerlingen hebben de tussen examens al ingeleverd dus de cijfers van die leerlingen zijn al bekend! Neem gauw een kijkje!!


DEZE KRANT

Hebben jullie nog verhalen, weetjes, nieuw, enz. over Hogwarts zet het dan in de comments en misschien komt jouw stukje de volgende keer in de krant!!

AANKONDIGING LES 2

Zo als jullie weten hebben jullie van verschillende vakken les 1 gemaakt! Nu na de tussen examens komen lessen 2 van verschillende vakken. Neem soms dus een kijkje of er al een les 2 bij staat!

APART DIT

Zijn jullie ook opgevallen dat er in de afdelingskamers zo veel water lag? Hoe zou dat komen? Door de lessen of een foutje dat je iets liet vallen?

Hogwarts Redactie

Reageer (3)

  • StarTrekkie

    Hoi, ik ben nieuw hier. Ik heet sterretje_x14x, maar noem me please Yedlya.

    En als er een lekkage is, dan kun je de spreuk Reparo gebruiken. Ook wel handig, lijkt mij.

    9 jaar geleden
  • PotterHead4ever

    Beste ( wie maakt de rapporten? ) zou je alsjeblieft de fouten bij de examens kunnen zetten. Dan kunnen we ervan leren. Dit zou eventueel ook in de hogwartskrant kunnen komen.

    9 jaar geleden
  • PotterHead4ever

    Beste readctie. Dat water kwam er omdat we een waterstraal uit onze toverstok moesten toveren. Bij sommige richtte ze niet goed.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen