Foto bij Zweinsveld!

Vind hier informatie over Zweinsveld

Prof. Perkamentus:
"Stilte alstublieft!! Ik wil jullie even wat vertellen over Zweinsveld. De leerlingen mogen vanaf nu ook naar Zweinsveld in de tussenuren en na school. Eerst mocht je maar 2 uur in de week, maar dat is veranderd.1ste klassers mogen alleen maandag, woensdag en vrijdag naar Zweinsveld gaan."

"Hier zie je de plattegrond van alle winkels, cafétjes, enz."



Dit zijn de winkels die er zijn:
De Drie Bezemstelen - Het café van madame Rosmerta.
De Zwijnskop - Het alternatieve café, met een wat "gevarieerdere clientèle" dan De Drie Bezemstelen. De Zwijnskop wordt bovendien niet erg goed schoongehouden. De eigenaar van de Zwijnskop is Desiderius Perkamentus (broer van Albus).
Zacharinus' Zoetwarenhuis - Winkel voor magisch snoepgoed.
Bernsteen & Sulferblom - Winkel voor magische instrumenten.
Zonko's Fopmagazijn - Winkel voor magische fopartikelen.
Pluimplukkers Verenwinkel - Winkel voor schrijfwaren.
Madame Kruimelaars - Een theehuis.
Voddeleurs Couture voor de Modebewuste Magiër - Een kledingzaak. Andere filialen staan in Londen en Parijs.
Een postkantoor, met minstens driehonderd uilen. Het tarievensysteem werkt met kleurcodes die aangeven hoe snel de zending bezorgd moet worden.
Het Krijsende Krot, een verlaten krot op de heuvel, waarvan wordt gezegd dat het spookt, maar wat in feite onderdak bood aan Remus Lupos, in diens tienerjaren op Zweinstein.

"Ik wens jullie veel plezier".

Reageer (8)

  • chaser4ever

    OMG! Waarom doe ik dit terwijl ik er nog geeneens in zit?!?!?!?!?!!!!!!:$

    8 jaar geleden
  • chaser4ever

    OMG! Waarom doe ik dit terwijl ik er nog geeneens in zit?!?!?!?!?!!!!!!:$

    8 jaar geleden
  • chaser4ever

    Ik was vergeten dat ik geen eerstejaars ben!

    8 jaar geleden
  • Gunderson

    whoo hoo lekker een boterbiertje drinken in de drie bezemstelen! Niet in de zwijnskop.. *rilt*

    9 jaar geleden
  • PotterHead4ever

    We zijn toch vijfdejaars? We doen slijmbalexamen.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen