Foto bij Resistance - 11

Aah wat leuk dat jullie het hoofdstukje ook zo leuk vonden! :D Tijd voor meer woehoe :D

@Assietje, haha dat was inderdaad wel ongeveer zijn excuus ja. Je gaat het hieronder lezen :D

@3strawberry3, hoopte al dat jullie het einde leuk zouden vinden, super leuk om te lezen dat het ook zo is!

@girlicious, jaa Dave zoekt uiteraard alleen tentjes uit waar de naam past bij hem, zo werkt Dave :p haha ach het rondje koffie betalen bij een koffie tentje valt wel mee hoeveel poen hij heeft toch? Ik verklap alvast hij is echt niet zo rijk als Mr Grey is hoor. Jullie zijn inderdaad altijd lief!

@Infrared, jaa Dave doet wel alsof, maar stiekem, stiekem vindt hij May heel leuk. Dus nog een keer koffie drinken komt vast goed.. Ben blij dat je het een leuk stukje vond.

@greencat245, Tnx voor je kudo! Haha ik hoor het wel als je met me instemt dat Dave bijzonder en speciaal is.

@katl1, ja dat is wel waar. Zijn meestal niet helemaal mijn type verhalen. Één van de redenen waarom ik maar niet verder kom met Verboden en Verlangen is omdat ik het verhaal teveel om 'de rest' vind draaien en te weinig om een band opbouwen.

Het wordt steeds heftiger tussen May en Dave.. Laat me weten wat jullie vinden! :D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • katl1

    Eigenlijk zijn ze wel schattig samen (A)
    SNEL VERDER

    9 jaar geleden
  • FearlessFire

    Rare vogels vliegen slecht is een spreekwoord wat ik net heb bedacht :') dave is gewoon een rare vogel met rare gebruiken joh hahaha

    9 jaar geleden
  • Assietje

    Oké hij gebruikt dit keer niet zijn excuus, maar doet wel uitzonderlijk vreemd...
    Mijn theorie is dat hij niet meer tegen de spanning (en zijn verliefdheid) in de lift kon en daarom weg moest sprinten...
    Klopt het trouwens dat het moet zijn 'op de taxi wachten" ipv "op de koffee wachten"?
    Het was weer een heel leuk stukje!!(Y)

    9 jaar geleden
  • magiclove

    jeey weer een aantal hoofdstukken (:
    Het was weer erg druk en volgende week ook vrees ik ):
    Super geschreven!
    Hmm wat heeft hij ineens?

    9 jaar geleden
  • Infrared

    Dave wat ben je toch een vreemde vogel, haha.
    Maar ze zijn ergens wel schattig, lol.
    xo

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen