Foto bij OO7 - A Happy day, with a Terrible ending

A Happy day, with a Terrible ending

De vijf jongens zongen vrolijk mee met de nummers op de radio. Ze waren nu al dol op hun nieuwe auto, de cabrio had genoeg ruimte voor de vijf jongens en het feit dat het dak er af kon vonden ze al helemaal het einde!
“Niall, wanneer gaan we die vriendin van jou nou eigenlijk écht ontmoeten?” vroeg Harry nieuwsgierig aan zijn blonde vriend.
“Ja, Niall, het steeds voor de webcam springen of met de webcam rond gaan lopen is hartstikke leuk enzo, maar we willen haar toch wel een keer in het echt zien” Louis lachte vrolijk.
Die week had Niall elke avond met het meisje geskyped. En ondanks dat het altijd super gezellig was, de andere jongens konden hun nieuwsgierigheid niet voor zich houden en haalden zo de raarste fratsen uit.
Niall kreeg een rode kleur op zijn wangen en de rest lachte vrolijk.
“Komt wel” mompelde de blonde Ier zachtjes.
“Oké, hou ik je aan” Harry keek Niall grijnzend aan.
Ineens ging de auto een stuk sneller en iedereen keek Louis vragend aan.
“Lou, je weet dat je hier maar vijftig mag, hé?” Liam, die op de bijrijdersstoel zat, keek opzij naar Louis.
“Weet ik! Maar ik wil wel een keer scheuren met dit ding! Er rijdt nu toch niemand en dit is een lange rechte weg” de jongen keek naar achter, naar zijn vrienden die een beetje bezorgt kijken.
“LOU KIJK UIT!” gilde Zayn, die in het midden achterin zat. Louis draaide zich met een ruk om en daar zag hij een meisje de straat zomaar oversteken. Hij toeterde nog, in de hoop dat ze opzij zou gaan. Remmen had geen zin meer. Een luide gil gevolgd door een klap en het omvallen van een lantaarnpaal volgde. Louis had een ruk aan het stuur gegeven waardoor de auto tegen de lantaarnpaal knalde en nu half op de stoep stond. Hij had gehoopt dat hij het meisje niet zou raken, maar toen de jongens uit de auto stapten zagen ze haar liggen, aan de kant van de weg.
Het leek eerst alsof er niet veel aan de hand was, maar toen zagen de jongens dat er bloed bij haar buik vandaan kwam.
“Shit! Bel een ambulance!” gilde Harry hysterisch. De krullenbol was zelf duidelijk niet in staat om te bellen, hij raakte al in paniek bij het zien van haar bijna levenloze lichaam die aan de kant van de weg lag. Haar fiets lag ergens verderop in de kreukels.
Liam en Zayn waren op het meisje afgerend om het bloeden proberen te stoppen terwijl Niall 112 belde. Louis stond met zijn handen in het haar bij de auto te stressen, het schuldgevoel overspoelde hem. Dit was allemaal zijn schuld, als hij zich gewoon aan de snelheid had gehouden en op de weg gelet had…
“Niall!” riep Liam nadat de blonde jongen gebeld had.
“Is dit Rose?!” vervolgde Zayn, Liam’s zin afmakende.
Niall keek geschokt naar de twee jongens. Ook Louis had het gehoord, en met zijn tweeën liepen ze naar het meisje te.
Ze zag er vreselijk uit en ze leek zich totaal niet bewust te zijn van de situatie… haar hele shirt zat onder het bloed en Liam had zijn handen op de wond gedrukt, maar het had niet veel succes…
De jongens keken geschrokken naar het meisje, het was Rose. De blonde Ier raakte in paniek. Een ongelukkig gevoel overspoelde de jongen, gepaard met woede en onbegrip…
“O mijn god, Louis! Waarom moest je nou zo snel gaan?!” gilde Niall na een korte stilte ineens heel plotseling, hij had tranen in zijn ogen.
“Geef mij de schuld niet, Niall! Alsof ik me niet al klote genoeg voel hierom!” riep Louis terug.
Harry Styles stond op de achtergrond hysterisch te roepen en met zijn armen te zwaaien, de jongen was duidelijk in een soort shock. Het leek erop dat Harry zich maar al te goed wist wat hun te wachten stond, het meisje had wel dood kunnen gaan en de jongens zouden zeker slechte publiciteit krijgen. Al was dat laatste het ergste nog niet…
“Ja, ik geef jou wel de schuld! JIJ zat achter het stuur!” Niall werd helemaal rood van woede, met tranen die inmiddels als watervallen over zijn wangen liepen.
“Niall hoe kon ik…-“ zijn zin werd afgekapt door een vuist in zijn gezicht, afkomstig van de blonde Ier.
“Ik praat nooit meer met je als ze...-!” gilde Niall woedend, zijn stem sloeg over aan het einde van de zin. Er vormde zich een brok in zijn keel en hij liet zich naast Rose vallen. Hun eerste ‘ontmoeting’ en Niall’s tweede, met het meisje zou zo verlopen… de derde keer dat hij haar ging zien zou in het ziekenhuis zijn, als er een derde keer ging komen.
Louis keek beledigt naar zijn vriend en wreef, met pijnlijke uitdrukking op zijn gezicht, over zijn kaak. Harry keek geschrokken naar Niall. Niemand die zo’n actie had verwacht van de blonde jongen…

“Jongens, volgens mij valt ze weg” waren de woorden die de stilte verbrak. Liam keek bezorgd naar Niall en Zayn die erbij zaten. Het pijnlijke gekreun van het meisje vulde de lucht niet meer en haar ogen begonnen weg te rollen.
“Nee, nee Rose! Blijf bij ons” probeerde Niall tevergeefs, hij wilde haar aanraken maar durfde dit niet.
Haar ogen vielen dicht, en net op dat moment kwam de ambulance aanrijden met gillende sirenes.
“Ze gaan je helpen, Rose! Blijf alsjeblieft bij me” Dat was het moment dat Niall brak. De ambulance broeders kwamen bij Rose staan. Ze deden haar allerlei dingen om het lijf zodat ze niet erger gewond kon raken binnenin haar lichaam, zodat de breuken die ze al zou hebben niet erger gingen worden. De man en vrouw zorgde dat de wond ter plaatse ontsmet en gedicht werd, ook kreeg ze een bloed infuus… het zag er vreselijk uit.
“Hoe lang is ze al buiten bewustzijn?” de vrouw keek de jongens vragend aan.
“Ze is net weg gevallen, maar ze sprak geen woord. Ze was zich totaal niet bewust van de situatie, het enige wat we aan haar merkte is dat ze wel haar pijn voelde” legde Liam trillend uit. De vrouw knikte en gaf Liam een doekje voor zijn bebloede handen.
“We gaan haar behandelen, ik kan niets beloven maar we gaan alles proberen om haar stabiel te krijgen” zei de vrouw met een vriendelijke glimlach.
“Kan ik… kan ik mee?” Niall keek haar onzeker aan.
“Nee! Ik ga mee” roept Louis waarna hij Niall weg duwt.
“Het lijkt me verstandig dat geen van jullie mee gaat, sorry” de vrouw keek de jongens aan waarna ze Liam vertelde naar welk ziekenhuis het meisje gebracht ging worden…
Ze stapte weer achter het stuur en de ambulance reed weer met gierende banden en gillende sirenes weg, naar het ziekenhuis…
Niall keek de ambulance met tranen in zijn ogen na, de jongen had zo graag mee gewild…
“Nu moeten we nog vervoer vinden ook” mompelt Zayn, de jongen pakte zijn mobiel waarna hij begint te bellen of iemand hun kon ophalen…
Niall Horan liet zich hopeloos op de grond vallen en barstte ontroostbaar in huilen uit. Hij had eindelijk een meisje ontmoet waar hij een klik mee had, en dan gebeurde dit…


~×××~
Niet helemaal tevreden hierover,
maar na het aanpassen vind ik het al een beter stukje (:
Morgen of overmorgen zal er wel weer een nieuw stukje komen ;D
Jullie motiveren me echt zo erg om verder te schrijven met al die leuke reacties<3
Ik heb het met nog geen enkel verhaal voorelkaar gekregen om bijna elke dag een stukje klaar te hebben, en dat nu wel dankzij jullie<3

Hope u like it!
Love you all<3
Leave a comment below(flower) c:
××Roww

Reageer (3)

  • Amica

    FOEI LOUIS!
    ALS ZE DOOD IS, DAN, DAN
    LAAT MAAR, ER KOMT GEEN DAN WANT IK BEN INSPIRATIELOOS VOOR EEN REACTIE DUS JA :p
    SNEL VERDER!

    8 jaar geleden
  • Hansen

    Eigenlijk precies wat MrsGately zegt. Niks meer aam toe te voegen. Alleen dat je snel verder moet :Y)

    8 jaar geleden
  • LavenderLove

    Heeft Lou nou de hoofdpersoon aangereden? Holy shit, dit is geweldig PLOT TWIST.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen