Foto bij *~ Chapter 26 ~*

eeeh guys,

een nieuw deel (A) en een mededeling die jullie denk ik niet zo leuk gaan vinden want er komen voorlopig geen nieuwe delen omdat ik weer moet gaan leren voor mijn Pwweek en als ik die niet goed maak mag ik niet meer achter de computer dus ik moet die goed maken, ik ben dus 2 of 3 weken afwezig, So sorry (K) probeer stiekem nog wat deeltjes te plaatsen maar weet niet of het lukt (K)
dusja :$

xxxxxENjoy (K) En Thnx voor al jullie reacties (H) en nieuwelingen neem een abo (Y)
p,s mensen aanraders van verhalen staan allemaal in mijn profiel ;) en deze vind ik ook goed ;)
* Daysie, story of moon, The love of my life etc.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • Muffintje

    aaaah wat lief :D

    1 decennium geleden
  • IamLOVE

    zooo super super super super super super!!! echt heeel goed!!

    1 decennium geleden
  • xOneTimex

    Ge-wel-dig.
    Jammer, dat je niet zo veel delen meer kunt plaatsen maar ik denk ook dat ik niet zo veel op de computer kan door school enzo...
    && succes met je proefwerken!Goed leren hé (Y)
    haha, ik heb net een mailtje gehad dat je nog een deel hebt geplaatst dus die ga ik nu maar even gauw lezen :D

    xxxx(K)

    1 decennium geleden
  • xSharonS

    Snel verder!!!
    jammer dat je pwweek hebt (huil) goed je best doen :P suc6

    xx

    1 decennium geleden
  • Leaf

    IK WIST HET.
    ZE LIGT OP HET WEILAND.
    En dankje om me verhaal te promoten :D:D.
    & echt jammer dat je niet meer delen gaat plaatsen :(. suc6 met je pww en suc 6 met leren (Y)
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen