Terug van eventjes weg te zijn x)
Ja, mijn examen komen eraan, dus heb ik het ontzettend druk met school!
Maar ik heb beslist toch nog een paar deeltjes te activeren voor jullie!

Ohjaa, hahahaha jullie reacties zijn altijd zo TOPPIE !!!^^
Dankje daarvoor! x)

Hope you'll enjoy! xX.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Luckey

    Als Kayn en Nina nu gekoppd worden *grijnst duivels*
    Dan hebben bill en liv alle kans in de wereld om samen leuke dingen te doen!!!

    Bad twins
    Sneaky foto's
    Pas maar op dar je niet gekapt word

    Bi je bent niet stout
    Nina dumpen en vol voor liv gaan!
    You like together!!!

    En vraagje voor jou
    HOE KRIJG JE HET VOORAL ELKAAR OM ZULKE SCHATTIG DEELTJES TE SCHRIJVEN!!!
    Deze hoort echt bij 1 van de schattigste hoofdstukjes!!!!

    Succes met je examens!

    Snel verder please

    8 jaar geleden
  • Bombinate

    Je moet snel weer verder!
    Hou van jouw verhalen (K)

    8 jaar geleden
  • TomKBitch

    Foei foei zeg!
    eerst foto's nemen,dat mag niet zonder toestemming!
    ten tweede nog stoute gedachten hebben ook! Echt een slecht vriendje! Je zou je moeten schamen!
    wat zijn die twee eignlijk lief voor ons eeh!
    Zo lief om ons te dekken... gzou ze drikt ne lolly en ballonnen kunnen gevn xp
    En hebben wij hun kleding eignlijk al doorzocht? Aangezien we daar alleen zatn... op pumba na dan... maar die zwijgt wel x)
    En trouwens... wat gaat onze crew daar van zeggn?! (Oke jou crew, maar ik hoor daar nu lekker ook bij x))
    En kayn... xO die zal niet blij zijn als hij zich tegn jou wil nestelen vannacht... x)
    Kzou z'n reactie wel willn zien! Net als jou reactie als je beseft waar je morgn wakkr geworden bent!
    Hoplijk word ik wakker met het glimlachende gezicht van Tom.. en dak dan nog in slaapmodus ben en denk dak nog aant dromn ben x) og god kziet heel voor me dak die daar bespring enz x)
    ,met andre woordn; kzou weer ne goeie undruk makn x) tenzij m'n ochtend humeur weer bovn slaat x)

    Met andere woorden; veel vragen en nog geen antwoordn dus hup activeren die handel! Zodat ik kan wetn dat er ng gebeurd xp
    En EINDELIJJKKK!!!!! nog een deeltj!!
    Weet je nie oe saai data is zondr deeltj van jou?!
    Succes met examns volgnde week, kga sowieso duimen! -> en je elke morgn ambetern ;-) ak me nie overslaap tenminste --.--'
    nja gkent me eeh x) hhaa SNEL VERDER!!!

    Kussiees!! Xx

    8 jaar geleden
  • Iskuane

    Ja Bill... heel erg vreselijk

    Maar je hoort duidelijk niet bij Nina... misschien wel bij Liv

    Ze zijn zo lief samen...

    Zielig voor Nina... en voor Kayn ook

    snel verder gaan hoor... krijg bijna ontwenningsverschijnselen.

    (flower)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen