Foto bij Verstoppertje

Verstoppertje. Een leuk spel, toch?

Katy

,,May, je moet stil zijn anders hoort Finn ons!'' Pff net op tijd. Finn kijk om zich heen en rent verder het boerderijtje op. Ze zitten verstopt in het hooi. Het hooi kriebelt aan je neus. Hatsjie. Ik haal me neus op. May grinnikt:,, Ik nies nu niet hihi. Jij moet ook niezen hé?'' ze lacht zachtjes door. Ik maak een klein gaatje in het hooi en kijk naar buiten. Stik! Fin loopt net langs. Ik houd me adem in. Finn komt dichterbij. Hij geeft er een zacht schopje tegen. Een laag hooi valt naar beneden en onze hoofden zijn te zien. ,,GEVONDEN!!'' Hij helpt ons eruit. Ik klop nog even wat hooi van me jurk af en kijk hem daarna aan. ,,Wie heb je als eerst gezien? Ik of May?'' Finn denk even na en zegt dan:,, Katy!'' Ik kijk hem met een vreemd gezicht aan. ,,Heb je me echt eerder gezien?'' Hij knikt:,, Ik zag dat je door een gaatje naar me keek. Dus jij bent hem.'' Ik kijk even hun aan en loop dan naar een paaltje. Dan begin ik te tellen:,, 1... 2... 3... 4... 5... 6... 7... 8... 9... 10!! Wie niet weg is is gezien!! Ik kom!''Ze draait zich om. Mijn haren waaien naar achter. Ik kijkt naar boven. Het gaat straks regenen. Een windvlaag. Brr het begint al koud te worden! Waar zullen ze zijn?

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen