Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • DreamyHoran

    1. Wat is je favoriete (wilde) dier? Een leeuw of een zebra.
    2. Wat is je favoriete zeedier? Een zeester, of zo'n hele mooie tropische vis (:
    3. Wat is je favoriete dierentuin? Blijdorpp
    4. Wanneer ben je voor het laatst naar de dierentuin geweest? Ehh, ik denk 2 jaar geledenn, hahah

    8 jaar geleden
  • xIsoldee

    Ik ben sinds maandag terug van een citytrip naar Praag ^^
    en ooh ik snap Violet maar ohhh ;'(

    1. Wat is je favoriete (wilde) dier?
    alle katachtigen en wolven (aka wolfshonden ook en herdershonden die ook iets van de wolf mee hebben xo)
    2. Wat is je favoriete zeedier?
    Dolfijn for sure
    3. Wat is je favoriete dierentuin?
    Ik ben een belgje dus ik ga voor Planckendael
    4. Wanneer ben je voor het laatst naar de dierentuin gewees?
    Wow, euh zeker 8+ jaar geleden ;o

    8 jaar geleden
  • Chantilly

    1. Zebra!
    2. Dolfijn
    3. London Zoo
    4. Afgelopen zomer in de Beekse Bergen

    O god, wat is dit toch een tof verhaal!

    8 jaar geleden
  • GirlAlmighty

    1. Wat is je favoriete (wilde) dier? Ehm, heb ik niet? Ik ben dol op honden, maar als ik dan toch een wild dier moet kiezen, denk ik een olifant.
    2. Wat is je favoriete zeedier? Dolfijn (of bedoel je om op te eten, want dan is hel zalm of garnaal. Haha!)
    3. Wat is je favoriete dierentuin? Blijdorp 4 sure! Sowieso ben ik niet vaak in een andere dierentuin geweest...
    4. Wanneer ben je voor het laatst naar de dierentuin geweest? Niet langer dan een jaar geleden.

    Over het hoofdstuk:
    Ik vind dat Violet Harry gewoon een kans moet geven om het uit te leggen, want volgens mij heeft hij een reden voor zijn kutgedrag.

    ‘Kom op, Violet. Je bent mijn beste vriendin. Geef me een kans.’

    Dit is gewoon te schattig van Harry! Hij noemt haar nog steeds zijn beste vriendin! Ik had hem nu al laaang vergeven. Snel verder.

    Xxx

    8 jaar geleden
  • Jarnsida

    Dramaaaaaa, ik hou van drama zolang het maar in de levens van anderen zit. Violet heeft dit geweldig goed afgehandeld, hoewel Harry het niet "afgehandeld" vindt en ik dat wel begrijp, maar wat ik niet uit kan staan is dat hij denkt dat violet zo makkelijk weer met hem zou kunnen praten. Hij heeft dan echt een plaat voor zijn harses als hij denkt dat ze zo makkjjk over die twee jaar heen zou kunnen stappen. Idioot.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen