Foto bij The start of a new adventure/ proloog

Heeeey,
Zo dit is dus het 1e hd van deel 2 van geheimen!
Hope you like it.
Oh ja,
And keep calm cause it's my 16th birthday!!
POV: Ingrid

De adem giert door mijn longen terwijl ik struikelend door het dichte bos ren. Opeens blijf ik achter iets haken en ik val met een smak op de grond. Nala schiet nog een stukje door maar rent gelijk weer terug naar mij. 'Nee, breng jezelf en je familie in veiligheid.' Roep ik bang maar ze is vastbesloten me te helpen. 'Ik weet dat het lastig is maar als jullie in wolven kunnen veranderen zullen jullie een stuk sneller gaan.' Zeg ik terwijl we weer beginnen te rennen. Ze knikt een huilt naar haar familie. Ik zie de bekende siddering door haar lichaam trekken en nu rent er een grijze wolf naast me. Ik hoor ook de doffe poten in de aarde van haar andere familieleden. Nu ik zo'n lange tijd bij hun heb doorgebracht heb ik geleerd om de klanken die ze te maken te ontwarren, te verstaan en zelfs te kunnen spreken. Nu hoor ik dat Nala me aanmoedigt om op haar rug te klimmen. Ik zet een extra sprint in en grijp haar vacht vast zodat ik mijn been over haar rug kan zwaaien. Voorover gebogen lig ik op haar nek zodat we sneller kunnen en, iets wat ook heel belangrijk is, is dat ik niet door een laaghangende tak van haar rug word geveegd. Voor ons doemt eindelijk het ligt op ten teken dat we er bijna zijn. Nala neemt nog 1 grote sprong en dan overschrijden we de grens tussen licht en donker. We laten ons uitgeput in het gras vallen en ik snuif de geur van de bekende omgeving op. Opeens spits ik mijn oren, hoor ik nou hoeven?

'Haha kom op Prins, we kunnen Tessa echt niet laten winnen!' Hoor ik een jongen lachend zeggen. Een meisje maakt een verontwaardigd geluidje. 'Sneller Miracle, we zullen ze laten zien wie de baas is!' 'Jullie kunnen toch nooit winnen van mij en Moonlight!' Roept nog een ander meisje. Langzaam dringt het tot me door, dat zijn Jake, Tessa en Amy. Met mijn laatste kracht verzamel ik lucht in mijn longen en schreeuw. 'Wacht, wat was dat?' Hoor ik Amy in de verte roepen. 'Kijk daar!' Galopperende paarden komen dichterbij en ik sluit mijn ogen. Ik was eindelijk thuis, eindelijk veilig. Ja dat mocht ik willen.

Reageer (3)

  • Schack

    OH MY GOAT. YAAAASSHHHHH!

    9 jaar geleden
  • Schack

    HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY DEAR KAYLEIGH, HAPPY BIRTHDAY TO YOU!

    9 jaar geleden
  • Schack

    WOOHOO! GEHEIMEN IS BACK! EN HET IS METEEN AL GEWELDIG! EN GEFELICITEERD! AAAAAAAAAAAAAAH!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen