Het heeft echt veel te lang geduurd voordat ik weer een hoofdstukje plaatste, echt sorry daarvoor. Het kwam voornamelijk omdat ik even niet meer wist waar ik heen wilde. Aan het begin van het verhaal had ik het einde al bedacht, dat einde is net geweest, heb ik net geschreven en hebben jullie kunnen lezen. Daarna bedacht ik me dat het verhaal nog niet helemaal afgelopen was, ik moest nog veel meer vertellen. Daar ben ik mee bezig, maar ik weet nog niet helemaal waar ik tenslotte naar wil toe werken. Daarom vond ik het moeilijk om verder te schrijven. Na lang nagedacht weet ik eindelijk waar ik heen wil en kan ik weer heerlijk verder schrijven :)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Bloodstreams

    Fred is een cutie (H)
    Anders dan ga je ook met hem mee, want Fred en George gaan ook van school terwijl ze eigenlijk nog moeten blojven. Waarom kan Rowen dat ook niet doen?
    En je kan maar beter doorschrijven, want anders.........(oke, eigenlijk niets anders, maar gewoon doorschrijven)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen