Foto bij De vuurbeker ronde 3!

Perkamentus; "welkom allemaal bij ronde 2 van de toverschoolkampioenschappen, vandaag is er een opdracht in een doolhof.. ook de laatste ronde! In het doolhof zie je je grootste angst. Gebruik een spreuk die je hebt geleerd..
De 3 angsten van de leerlingen zijn:
Victoria: grote spin.
lola: weerwolf.
Tomas: grote slang."
"Tegen die dieren en fabeldieren moet je strijden! Ik lees nog even de tussestand voor;
Lola: 12.
Victoria: 8 1/2.
Tomas: 14.

"Heel veel succes!"
De ingang van het doolhof gaat open en ze gaan naar binnen...

(Wat moet je doen: zet in de comments hoe het ging, wat niet goed ging en natuurlijk of je de vuurbeker als eerst hebt gevonden..! Succes)

Reageer (4)

  • _SuRvIvOr_

    SUCCES!!!

    8 jaar geleden
  • PotterHead4ever

    Whooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Jeeeeeej lola!

    8 jaar geleden
  • Gunderson

    Oh mijn god!
    ik ga nu dus heeeeeeeeeeel uitgebreid vertellen!!
    Ik ging met trillende benen naar binnen, want ik was zoooooo bang!
    Ik liep eerst een beetje rond toen ik inderdaad een weerwolf zag staan!
    Hij kwam op me afgerend, maar ik ontweek hem en stond met mijn stok naar zijn rug, en ik riep maar gewoon: "Paralitis!" En ja..
    Dat deed ik bij een stuk of drie wolven, en toen zag ik de beker..
    Victoria stond precies aan de andere kant, en Tomas ook..
    Het was dus een soort sprintwedstrijd!
    ...
    Tomas was er als eerste, maar ineens kwam er een soort hand uit de bosjes ofzoo.. Het was heel eng!
    Viktoria rende domweg WEG, en Tomas werd over de grond gesleept door de slang die in de bosjes zat.
    Ik hoorde Viktoria gillen, omdat zij nog een spin had gezien, dus ik dacht dat er ook nog wel een wolf zou komen.
    Ik stond naast de beker, maar ik gilde "Paralitis" naar de slang, en naar de weerwolf, en toen pakte ik hem pas :D
    Ik ben gewoon een HELD voor Tomas en mij xD
    Alleen ik kon Victoria niet redden want zij was te ver weg..
    Maar ik had de beker als eerste!!

    8 jaar geleden
  • groei

    Je moet de vuurbeker niet vinden, maar de toverschool trofee. ;)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen