Foto bij Hoofdstuk 4

(Jazz pov)

"Ik moet nu gaan." Zegt de blonde jongen plots.
Natuurlijk ben ik zijn naam vergeten.
"Waarom?" Vraagt Ashling duidelijk teleurgesteld.
"Je weet dat ik hier met mijn vader ben. Als ik te laat kom op de afgesproken plaats doet hij me wat." Legt de jongen uit.
"Ja, Ashling. Je weet hoe hij is." Zegt Andy dan.
Ashling knikt en de blonde jongen vertrekt. Voor hij de hoek om verdwijnt, lacht hij nog eens breed naar me.

We zitten in de winkel waar ze dieren verkopen. Meteen zie ik dat er veel verschillende magische dieren zijn. Met open mond bestudeer ik ze allemaal.
"Gek hé? Weet je nog dat wij hier een jaar geleden stonden?" Vraagt Andy aan Ashling.
"Ja en toen konden wij Draco niet luchten en nu zijn jullie de beste vrienden." Lacht Ashling.
Andy lacht vrolijk mee. Zelfs zijn lach is sexy.
"En, zie je al iets naar je zin?" Vraagt Ashling me dan.
Heftig schud ik mijn hoofd. Het is nog veel te vroeg om een beslissing te nemen. Als het op dieren aankomt, ben ik zeer enthousiast. Een huisdier voor het leven kies je niet zomaar. Na een halfuur heb ik het perfecte dier gezien. Het is een soort van mini wolf met een zwarte vacht en prachtige zwarte vleugels.
"Die mag niet op Hogwarts. Alleen een pad, uil of kat." Zegt Ashling als ze met ziet kijken met twinkelende ogen.
Woede borrelt op in mijn maag.
"En toch neem ik hem." Zeg ik arrogant voor ik hem aan de kassa ga betalen. "Kom batwing. We gaan." Zeg ik en samen met mijn nieuwe huisdier loop ik de winkel uit.


melding: zucht, lekker druk heb ik het op school zeg.
Vinden jullie hem nog leuk? ^^

Reageer (4)

  • HONDJExLIEF

    Wolfjes >3(H) IK BEN JALOERS....IK WIL ZO'N WOLF WHIT VLEUGELS

    8 jaar geleden
  • Yasha

    Ik wil ook een wolf met vleugels

    Ben jaloers

    9 jaar geleden
  • Assietje

    Ik denk dat ik het niet erg vind om ook zo'n huisdier te hebben:$
    " De blonde jongen"; jaja. Als toekomstig vriendje moet je hem wel gelijk bij zijn naam noemen hè? En zijn naam vergeten kan natuurlijk al helemaal niet;)
    Gelukkig ga je hem nog vaak genoeg tegenkomen. (Of ben ik nu een beetje voorbarig??):S

    9 jaar geleden
  • Moonwarrior7

    Wauw!!! Een wolf met vleugels!!!!! (H)
    Snel verder!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen