Foto bij Suspicion - 09

Wow, 3 pagina's aan reacties! Jullie maken me zo blij! Heb echt mijn best gedaan om vandaag te kunnen posten. Jullie gaan me waarschijnlijk haten, maar wellicht kunnen jullie me overhalen het laatste stukje van het hoofdstuk vanavond nog te posten ;)

@Lillymon, haha je verandert heerlijk vaak van naam. Ben benieuwd wat je denkt, je mag altijd een pb sturen haha. Voor mij is het als het goed is geen spoiler haha.

@magiclove, aah leuk dat je zo nieuwsgierig ben! Zal dit hoofdstuk niet bij helpen vrees ik..

@xALIENx, sorry, nog heel heel even geduld en dan komt alles boven tafel haha!

@niazkilam, ik hoop dat ik je nog even in spanning mag houden ;)

@Assietje, Haha heel goed, je moet Dave ook meer mogen Dave is best en schatje, soms, af en toe een keer enzo. Oo je moet wel goed je huiswerk maken ja, maar even pauze af en toe is goed. Haha sorry dat ik je zo nieuwsgierig heb gemaakt met de spoiler haha. Super lief berichtje weer, dank je wel!

@Luckey, Dave komt vast met een goede uitleg, ik bedoel zo is Dave toch..?

@3strawberry3, haha awh dat is super lief! Ik zit helemaal te blozen achter mijn pc!

@katl1, nog heel heel heel even geduld en dan weet je het.

@girlicious, ja dat is zeker waar. Hartstikke fijn om zo'n oplettende abo te hebben! Haha je gaat mee maken wat ze gaat doen, maar het duurt nog even. De fifty shades quote, tsja ik kan er geen uitspraken over doen. Ze hebben inderdaad nog niet officieel met elkaar, dat klopt. Maar stel dat hij daarvan is en zij niet, dan speelt het in zoveel meer dan alleen in de seks (zie het voorwoord). Bedankt weer voor je kudo en je lieve reactie!

@Green245, dank je wel! O ja, dat was niet zo zeer glimlachen omdat ze moest janken, meer vriendelijk haha.

@Keya, lief dank je wel!

Nou hier onder dus het ena laatste stukje van dit hoofdstuk, kunnen jullie de spanning nog aan? Let me know!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • magiclove

    oeh, nu gaan we het bijna weten (;
    snel verder!!
    weer super geschreven!!

    8 jaar geleden
  • Girlicious

    Zo gemeen dit
    Oke we gaan je niet overhalen om nog een stukje te activeren. We gaan je DWINGEN!
    Vandaag voor middernacht staat er nog een deeltje online.! Anders.... krijg je geen chocolate chip cookie van me! (cat)
    (niks tegen de andere abos zeggen. Ik.heb er maar 2 en ik ben ego :$)
    Nu weten we nóg niet wat Daves geheim.is!
    Grrr. Niet lief niet lief. Ik haat je niet want dat kan ik niet want jij bent lief en leuk maar dit is niet zo leuk.. vooral niet met die spoiler die alles nóg mysterieuzer maakt...
    Dus.. of.voor middernacht nog een stukje en anders geen chocolate chip cookie voor jou

    Kudo!
    Snel verder!

    8 jaar geleden
  • Luckey

    Ik hoop voor je dat Dave goede uitleg geeft!!!
    Dit is niet goed voor may meer!!!
    Als die dat niet doet een goede uitleg
    Anders is die niet veilig :Y)
    Dus pas maar meneertje irritante
    Kom maar op met je uitleg !!!!!
    I am ready and support may!!! (hoera)
    Snel verder!!!! + kudo erbij

    8 jaar geleden
  • Jokar

    kon je nie gewoon de uitspraak zelf in de spoiler zetten in plaats van een onnodig stukje :(
    Grapske!! weer goed geschreven!
    Kudo!

    8 jaar geleden
  • Assietje

    Ik vind het wel zielig voor May, dat ze zo loopt te piekeren. Had ze niet haar vriendin op moeten bellen, toen ze merkte dat ze helemaal niet meer kon slapen?? Had vast wel geholpen...
    en ik ben echt enorm benieuwd naar de uitspraak van Dave uit de spoiler nu!! Hij kan zegfen, dat hij geen relatie met haar wil. Dat was tenminste het eerste wat in me op kwam...
    Ik weet het niet goed. Hij kan echt alles gezegd heeb naar mijn idee, wat ervoor zorgt dat May die spoiler 'denkt'...

    I want to know!!

    Gelukkig, weet ik nu dat Dave ook gewoon rustig en meedelevend/begrijpend kan zijn. Anders was ik echt helemaal gaan flippen net als May!!

    Ik ga vorig hoofdstukje nog een keer lezen denk ik. Hij was zo leuk!!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen