Foto bij Curiosity - 01

Sorry liefjes, het heeft even geduurd voor er weer een hoofdstukje was, maar ik was gigantisch druk afgelopen weekend. Dus daarom nu pas een stukje.

@Assietje, haha niet zien aankomen? Dat is een geruststelling. Heb je gegoogled wat het in hield? Haha het is inderdaad niet zo slim om aan de wijn te gaan op dit tijdstip haha. Je zat er helaas naast met je titel gok, maar ik vond het wel goede suggesties!

@Green245, haha, is het woord niet gebruikt in 50 shades?

@SannieGirl, dank je voor je reactie! Ik hoop dat het nog leuker wordt!

@magiclove, haha was wel redelijk voorspelbaar niet? Maar goed we moesten natuurlijk wel rustig opbouwen, haha.

@katl1, sorry die reacties en meer uitleg komen er nu langzaam aan. Sorry dat ik niet eerder heb gepost, ik was super super druk. Hoe was je voorstelling?

@yourfriend, haha nog voordat je zei met een minions stemmetje had ik het in mijn hoofd al met een minions stemmetje gelezen. Fijn dat het een beetje onverwacht was.

@Luckey, ach cliffhangers maken het beter toch? Of zie ik dat verkeerd haha? Meneertje Dominant heeft nog oneindig veel te vertellen. Sorry helaas was het niet morgen een nieuw deeltje, maar nu wel. Telt dat ook?

@girlicious, haha nee hij was behoorlijk dominant ja dat klopt. Vond het wel moeilijk om dat in het verhaal te verwerken waarbij het wel aanwezig was, maar niet te overheersend. Het is natuurlijk wel echt onderdeel van wie hij is. Hmm ik vond je ideeën voor de titels erg leuk om te lezen, maar helaas wijk ik van je ideeën af. Ik ga ze in mijn achterhoofd houden. En submission staat als hoofdstuk nog op de planning, dus die komt er ergens in dit verhaal nog aan haha. Dank je voor de chocolade chip cookie! Haha sm is meer dan alleen elkaar pijnigen en vastbinden, dat is precies wat ik met dit verhaal duidelijk wil maken. Dus ik zou zeggen sit back and enjoy!

@xALIENx, sorry voor de gemene cliffhanger (A).

@Infrared, haha het zat er aan te komen he? De reactie van May komt er aan!

Over het onderstaande hoofdstuk heb ik heel lang gedaan en ik vind het lastig om hem te posten. Ook omdat ik verwacht dat een aantal van jullie het er niet mee eens zullen zijn. Toch blijf ik bij wat ik getypt heb. Als er mensen zijn met gedetailleerde vragen hoe ik aan de informatie kom of waarom ik er achter sta dan kan je die altijd via de pb (of hier als reactie) sturen. Hoop dat jullie het wat vinden :).

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Vargas

    Omaigod, de cliffhangers O:

    Maar awhyes, dit is precies wat ik dacht dat er zou gebeuren (: Can't wait for more ^^

    Ik zal alleen iets nieuws moeten bedenken voor de uitleg van SM in mijn verhaal. Ik wou ook de Fifty Shades referentie maken, hihi. Dacht er vannacht nog aan. :'P

    9 jaar geleden
  • niazkilam

    Ooh spannend! Ik ben heel benieuw naar wat Dave van plan is!

    9 jaar geleden
  • magiclove

    snel verder!
    Ben echt benieuwd!
    goed geschreven, je moet inderdaad schrijven zoals jij het wil en niet zoals een ander

    9 jaar geleden
  • Luckey

    Ik vergeef je ;)
    Niet zoals mr grey!!
    Hij meneer kopietje grey doet anders net zo als hem!!
    Alleen anders als hij met situatie enzo
    En dat die meteen.zegt ik wil je beulen
    Maar verder
    Lijk je al zo op hem!!
    Dat lan je niet ontkennen!!
    Meneetje!!
    Anders moet er een hartig woordje met je spreken
    50 tinten grijs xD
    Daar denkt iedereen meteen aan als het om domiant gaat
    Wen er maar aan Dave!!
    May moet beter de boeken lezen
    Daar werd d/s ook in uitgelegd!!
    Je verdiend kudo ;)
    snel verder please

    9 jaar geleden
  • Aslansdaughter

    Ik hou van dit verhaal (flower) (H)
    Snel verder!!!!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen