Foto bij HogwartsKrant Extra

Lees hier allemaal extra nieuws!

DE VUURBEKER

We zijn heel blij! Want Lola van onze school heeft gewonnen! Laat bij de redactie een lief berichtje voor haar achter (comments), dan kan ze die lezen!


LESSEN

Veel lessen zijn vervallen door de kampioenschappen... maar nu komen de lessen er veer gewoon aan!


REDACTIE GEZOCHT

Wil jij nu stukjes in de krant schrijven stuur me dan een prive bericht en wie weet komt die in de volgende krant!!


SLECHTE WEER

Deze week hier op hogwarts word het slecht weer dus je mag deze week niet naar het dorpje.

Reageer (5)

  • dobbythefreeelf

    LOLA! LOLA! LOLA! LOLA! GEEF ME EEN L, GEEF ME EEN O, GEEF ME EEN L, GEEF ME A, GEEF ME EEN ... LOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOLA, HOERA! LOLA, HOERA! LOLA, HOERA! JE BENT DE BESTE!!!!!!

    8 jaar geleden
  • _SuRvIvOr_

    Gefeliciteerd Lola!! -klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap-

    8 jaar geleden
  • StarTrekkie

    Gefeliciteerd. Xx

    8 jaar geleden
  • Gunderson

    dankje Evlyn! ;D

    8 jaar geleden
  • PotterHead4ever

    Super gefeliciteerd Lola! Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! (ik hou het dit keer maar kort met weinig a's )

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen