Foto bij Hoofdstuk 5

(Jazz pov)

Samen met Batwing zit ik op een kamertje boven de lekke ketel. Geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om terug naar huis te gaan. Misschien moet ik op zijn minst wel een briefje naar hen schrijven. Ik neem veer, inkt en een papiertje.

Beste adoptiemensen
Ik ben naar een speciale school.
In de zomervakantie ben ik terug.
Doei

Ik rol het briefje op en hang het aan batwing's dikke poot.
"Kan jij dit brengen naar nightfallstreet 4?" Vraag ik hem met een lieve glimlach.
Een grom verlaat zijn bek. Zo gauw ik het raam geopend heb, vliegt Batje naar buiten. Een uil en een wolf in één, dat is handig, denk ik lachend.

******************************************

De week boven de lekke ketel is voorbij gevlogen. Ik ben vooral veel in de fopshop van Fred en George geweest. Dat is zo'n leuke tweeling. Hun zou ik nog echt gaan missen. Nu sta ik met mijn hutkoffer op perron 9¾ . Het is echt een prachtige rode trein die voor me staat. Mijn hart klopt snel in mijn keel en er zitten zelfs kriebels in mijn buik van de zenuwen.
"Ben je er klaar voor?" Vraagt Andy.
"Ja, ik heb er zin in." Zeg ik met mijn zoetste glimlach.
De blonde jongen staat iets verder op met zijn vader en zijn moeder. Ze zien er allemaal nogal moe uit en vooral bang. Waarom weet ik niet, maar het wekt mijn interesse naar de jongen.


Melding: Dankje voor de reacties!! ^^
Sorry voor het korte stuk, maar ik heb nog veel in petto, no worries ^^

Reageer (4)

  • BadDreams_

    Yass
    Zoizo gaat Jazz grappen uithalen samen met F&G^^
    Like like like like!!! :D

    8 jaar geleden
  • BOOKWURM

    Nou nou, Draco en Fred en George? Als ze nu ook nog close word met Hagrid ben ik jaloerssss
    Sorry voor de late reactie ik ben druk aan het voorbereiden voor mijn eind testen

    8 jaar geleden
  • Moonwarrior7

    Hahahaha snap je hem nu Jazz! Draco is gewoon geweldig!
    Snel verder!!!!

    8 jaar geleden
  • Assietje

    Interesse voor de Slytherin boy en griffoendor's lolligste tweeling missen. Nou nou, ik ben benieuwd hoe dat verder gaat!!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen