Foto bij ¤026¤

Wauw, nog even en ik kan een korte dramatische story schrijven over mijn eigen mislukte (school) leven. >.<'
Laatst was het helemaal nog weer goed, ik kreeg een proefstageplek om me zo weer te oriënteren, maar daar voel ik me nu zo niet op mijn gemak dat ik niet meer weet wat ik doe en of ik de opleiding eigenlijk nog wel aankan.
Ik heb me vandaag aangemeld bij mijn begeleiders vanuit school voor een beroepskeuzetraject...
Ik ben een emotioneel wrak op dit moment, ik slaap slecht, ik krijg al een aantal dagen bijna niets door mijn keel heen en ik barst soms in huilen uit van de buikkrampen en de misselijkheid als ik de volgende dag of die dag naar stage moet.

Mijn gemoedstoestand helpt niet echt bij het schrijven, soms betrap ik me erop dat ik langere tijden voor me uit zit te staren, mijn hoofd te breken hoe ik mijn leven nog kan redden.
Gelukkig heb ik nog wat stukjes voorgeschreven, want ik laat lezers bij andere verhalen al lang wachten en dat wil ik jullie niet aandoen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Jarnsida

    Hahahah die explosie aan reacties hieronder. hrt ligt eraan hoe ver ze willen dat se gaat, maar als ze erop in gaat, wat ik wel denk, dan moet ze haar grenzen trekken. Ik vind het eigenlijk wel heel leuk dat Thomas en Jonathan al soort concurrenten achter de schermen zijn en ze het nu ook ervoor worden (of in ieder geval alle twee iets van Briënna willen).
    Echt klote dat je je zo kut voelt op het gebied van school. het brengt een hoop stress mee en andere dingen waar je je geen zorgen over wilt maken. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt en dat die beroepskeuze wat voor je oplevert.
    In ieder geval weer een top hoofdstuk en een kudo

    8 jaar geleden
  • Wyrden

    Wow Whut?!
    Kudo!

    8 jaar geleden
  • katl1

    How, wacht, Seksscènes? Kom op, mannen, ze acteert nog maar net! Niet zo snel!!!

    Rot voor je dat het niet goed gaat op school. Ik ben ook al twee keer met een studie moeten stoppen en met degene die ik nu doe ben ik ook niet honderd procent tevreden. Als je er even over zou willen praten, mag je me gerust even pb'en

    En ik zou zeggen, Snel Verder, maar je hoeft niets te forceren (flower)

    8 jaar geleden
  • Girlicious

    Zeg nee Celia
    Zeg gewoon nee!
    Dat moet je echt niet doen hoor
    Dan word het straks niet alleen acteren op erotisch gebied
    Niet doen!
    Helemaal niet nadat Thomas je heeft gewaarschuwd voor die onbetrouwbare aap
    En je kent hem pas net, in reallife dan.. om dan nu al naakt te gaan met hem is een beetje genant
    Doe het niet
    Hij maakt er later misbruik van!
    Niet doen! Ik smeek je Celia, doe het niet!
    Sinds wanneer doen ze seksscènes?
    Je weet het wel steeds spannend te houden he...
    En mij te irriteren
    Heel gemeen van je! (N)
    Ik ga echt duimen dat ze het niet gaat doen
    Ik vertrouw Jonathan voor geen meter
    Die gaat haar nog een keer verkrachten als de dark side het over gaat nemen bij hem
    ZEG NEE CELIA
    NEE
    NEE
    NEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Waarom moet hij seks gebruiken om haar te ondervragen?
    Waarom is seks alles wat er toedoet bij mannen?
    God ik ga stressen
    Doe het niet Celia, echt ik smeek je!
    Hoe gek je ook bent op je rol doe het niet!
    Eerst aan Thomas vragen wat hij nou bedoelt met 'vertrouw Jonathan niet.'
    Daarna valt dit gedeelte te overwegen
    DOE
    HET
    NIET
    CELIA!!
    NEE
    ZIT
    AF!!!!

    Kudo!
    Snel verder!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen