Foto bij Èèn persoon weet het

Hermelien POV

Samen met Harry zat ik bij het meer Ron was nogsteeds boos op me van dat stomme inktpot. Ik zag Viktor lopen met een stel meisjes achter hem aan ik keek hem aan en zag in mijn ooghoek dat Harry naar me keek ik keek snel naar mijn boek. Tijdens mijn les ( Ron en Harry hadden waarzeggerij en ik voorspelend rekenen ) was ik snel afgedwaald naar mijn gedachten hoe Harry mijn aankeek en mijn geheim. Zal ik het hem vertellen ik kan hem vertrouwen alleen ik moet wel met hem alleen spreken zal hij het dan niet verkeerd opvangen ik zag hoe hij naar me keek. Ik was zo in mijn gedachten dat ik bijna de bel niet had gehoord ik schrok omhoog ik pakte mijn tas en liep snel weg. Ik botste daardoor tegen Draco ' kijk eens uit MODDERBLOEDJE'. Ik keek omhoog en wou tegen hem schreeuwen maar ik liep daardoor weg hij weet niet waar hij het over heeft hoe zal jij het vinden als je steeds zo genoemd word ik voel tranen in mijn ogen en loop weg. Ik stoot tegen heel veel mensen aan en zeg niet eens sorry ik hoor mijn naam en ik zie Harry ik kijk met mijn betraande ogen hem aan hij ziet dat en ik loop door ik wacht niet eens ophem ik hoor hem aan komen rennen. Als hij me in heeft gehaald pakt hij me hand en neemt me mee naar een leeg klaslokaal, ik kijk hem aan ik zie niet zo goed want ik heb betraande ogen,Harry vraagt aan mij:' wat is er Hermelien'? 'Draco'. Zeg ik kort. Hij kijkt me begrijpelijk aan en begint me te troosten wat een goede vriend denk ik alleen mij buik begint te draaien en krijg een warm vrolijk gevoel krijg ik nou gevoelens voor hem?

Harry POV
Ik loop Hermelien achter aan en trek haar mee naar een leeg lokaal en vraag wat er is haar antwoord is Draco ik begin haar te troosten wat kan hij een eikel zijn. Ik krijg een warm gevoel als ik in haar mooie bruine ogen kijk. Opeens droogt ze haar tranen en begin me iets te vertellen als ze klaar is kijk ik haar met verwarring aan ze vertrouwd mij ze vertelde ook dat Perkamentus dit ook weet ik droog haar tranen en kijk haar in haar ogen aan haar gezicht komt heel dicht bij. Toen hoorde ik Vilder schreeuwen we renden snel uit het lokaal en naar de leerlingenkamer ze wou me bijna kussen maar Vilder verpesten het. Ik liep naar de slaapzaal toe en begon mij pyjama aan te doen toen ik in bed lag dacht ik alleen maar aan Hermeliens geheim niemand wist het bijna niemand dan zou ik het aan Ron moeten vertellen nee die is boos. Ik had Ron lang niet gezien hij was vaak met Viktor omdat dat zijn grote held is.

Reageer (2)

  • StarTrekkie

    Yes!

    Een harry/Hermione ship.

    8 jaar geleden
  • Amo_I_Libri

    Leuk hoofdstuk!
    Xx
    Tip: misschien meer komma's en/of punten gebruiken?

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen