Foto bij rare gevoelens

Hermelien heeft gevoelens voor Harry gekregen en had hem bijna gezoend met ook nog haar geheim kan ze nu niet verliefd worden anders praat ze haar mond nog voorbij

Hermelien POV

ik lig te woelen in mijn bed ik denk nog steeds dat ik Harry bijna kuste hoe kon ik gelukkig kwam Vilder anders had ik hem gekust. na een tijdje ben ik slaap gevallen gelukkig hoef ik niet vroeg want het is zaterdag. Ik besloot om de hele dag in bed te liggen en veder niks want ik had geen huiswerk, Ginny dacht dat ik ziek was maar ik was helemaal niet ziek ik voelde me prima veder niks een beetje moe gebruikte als smoes. Ik moest naar de grote zaal voor de loting van de tovernaarsschooltornooi. Viktor, Fleur en Carlo waren gekozen tot de vuurbeker opeens nog een naam Perkamentus pakte het briefje en schreeuwde:' Harry Potter'. Ik schoot omhoog en keek naar Harry (en me buik begon weer een salto te maken) die met een grote schok omhoog komt en me ook aan kijkt, gauw kijk ik de andere kant op. Harry stapte voorzichtig naar Perkamentus en iedereen keek hem boos ik wou opstaan en zeggen dat hij hier niks mee te maken had maar ik durfde niet. Harry keek nog een keer om naar mij en liep weg van Perkamentus moesten we naar onze leerlingen kamer toe, waar ik dus echt geen zin in had. Bij de leerlingen kamer dacht ik nog steeds aan dat Harry gekozen was hoe kan dat ? De volgende ochtend zie ik Harry nergens Ron zei niks en Ginny wist het niet. Ik begon naar het meer te lopen misschien zie ik daar Harry, toen ik aan kwam zat Harry inderdaad daar. Ik liep naar hem toe hij keek me met zijn schattige groenen ogen mij aan. Hij dacht dat ik hem ging vragen over het toverschooltornooi maar dat was niet zo. Ik keek hem aan hij wist mij geheim ik moest hem bevriend houden anders was mijn geheim zo weg al geloofde dat hij dat nooit zou doen. Opeens kwam Harry heel dicht bij en ik hoopte zelf dat er niemand aan kwam ik voelde hoe zijn lippen op die van mij kwamen en ik voelde mijn buik een salto maken.

Reageer (2)

  • StarTrekkie

    YEEEEEEAAAAAAH!!

    8 jaar geleden
  • Katniss_Peeta

    dat kan toch helemaal niet, want Hermelien en Ron zijn toch verlieft?

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen